|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
was gesellie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ik denk ross dolan,maar kan het mis hebben... Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Ja idd, dat was het zo'n beetje! an evil incarnation of DEATH! |
|
en die van visceral bleeding dan, enig idee? |
|
quote: |
|
en of het gezellig was...denk dat ik ook nog naar vosselaar ga om te zien wie ze nu geronseld hebben voor de rest van de tour Expired,Erased and Forgotten |
|
Als je maar weet dat het iemand met AANZIEN is Zenial |
|
Wat een kut band! Waarom hebben ze nou gewoon niet gecanceld? |
|
quote:Ik denk dat ze dan helemaal nooit meer op tour gekund hadden. Vraag me alleen wel af hoe lang band en management hiervan al op de hoogte waren voor de tour begon. |
|
Vraag je je dat af jonge? Nou dat kan ik je precies vertellen: Afgelopen donderdag nacht om 1:00u 's nachts. Verder staat er natuurlijk veel te veel op het spel financieel voor iedereen die met deze tour te maken heeft om te cancelen. |
|
Als ze alles weer hadden gecanceld was er idd nog veel meer gezeik geweest. Ik heb afgelopen vrijdag gewoon een goede band aan het werk gezien. Weliswaar zonder hun originele frontman, maar ok. Zo'n Benton-geiler/groupie ben ik nou ook weer niet dat ik daarvoor weer terug naar huis ga en mijn kaartje inlever. Heb gewoon een erg toffe avond gehad. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ik heb ook een prima avond gehad in de Effenaar, zeker geen spijt van gehad dat ik gegaan ben. Blijkbaar is mijnheer Benton niet van zo'n grote invloed als het gaat om een vette live-show neerzetten. an evil incarnation of DEATH! |
|
Als een deicide cover-band had gespeeld hadden waarschijnlijk de meeste mensen nog steeds een prima avond gehad Zenial |
|
quote: Dat zou idd wel eens heel goed kunnen an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |