|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
24 feb 2007 Het Bolwerk, Sneek CULT OF LUNA Transmission0 Fear Falls Burning 20.00 uur Voor meer info check www.hetbolwerk.nl |
|
hmmm nmice, alleen dat FFB ... waarom toch |
|
Wat is het voor iets? |
|
Drone, maar mij te licht |
|
brrroooeeemmmmmm2 tha extreme |
|
Niet mijn ding dus, hehe |
|
Klopt, er komen geen cockringen of zweepjes bij te pas, helaarsch |
|
Helaarsch, dan moeten wij samen maar eens wat in elkaar flansen |
|
Oh jaaaaaaaa |
|
Uiteraard aanwezig. Vooral ook voor Transmission0 trouwens. Wat een klasseplaat die laatste! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
erg vet dat dit in Sneek komt, ben er zeker bij! |
|
quote: We doen ons best. En dat lukt dit seizoen heel aardig [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 23-12-2006 16:03] |
|
zaterdag alweer. 20.00 uur. €8 |
|
Komt Transmission0 nou wel of niet? Begreep dat de drummer z'n poot gebroken heeft? (zie Callisto in Lwarden topic) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
oh wacht je had daar al gereageerd zie ik wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klein podium. En aan de kassa nog genoeg kaarten verkrijgbaar. |
|
JB is wel aanwazig denk ik "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Yep me 2 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hopen dat ik een trein terug kan halen though.. maargoed.. ik kijk wel even.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Was gulden! Cult of Luna: Beetje langdradig soms.. maar ik speel dan ook in een grindband... zal wel niet altijd het geduld voor deze muziek hebben De intro en 1e song vond ik erg impressive! Transmission0 was ook eeeerrg vet! alleen de cleane zang vond ik hier niet zo cool aan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Enorm heerschende avond dankzij Transmission0 en CoL (en de geluidsman trouwens, want het geluid was nagenoeg prefect!) Wat een prachtbands! En tijdens FFB ff een zitpauze...wat een vervelende zooi maakt die gast zeg. Later kwamen er wat drums bij, toen werd het nog best aangenaam, maar dit was over het algemeen echt slaapverwekkend. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 25-02-2007 17:39] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
straks naar de 013 |
|
Helaas moeten missen in 013 :-( Inter faeces et urinam nascimur |
|
Kut NS, hebben ze de laatste trein van Tilburg naar Utrecht vervroegd van 23:38 naar 23:25, kon ik nog minder zien van CoL Maar goed, het optreden van Transmission0 maakte voor mij alles goed, jezus wat een vette band. Het klonk nog een flink stuk beter dan op cd, maar dat had dan ook alles te maken met de geluidsman, belachelijk goed geluid zeg. Fear Falls Burning is niet mijn ding denk ik, misschien volgende keer wat wiet mee ofzo. Cult of Luna begon met een lang intro en vervolgens Waiting for You (dacht ik), Finland en Adrift, vooral die laatste 2 klonken erg goed. In hun 4e nummer Dim moest ik dus helaas alweer weg, weet iemand wat ze nog meer gespeeld hebben? en hoelang? |
|
Cult of Luna heeft tot 23.50 gespeeld! Jammer dat er al veel mensen weg moesten om de trein te halen, maar vanaf december treedt het nachtnet Brabant in werking en kan iedereen de concerten in 013 afkijken! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |