|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Inge?? Jij hier? Maar waar haal je die wijsheid van het Nachtnet vandaan? Ik heb er laatst nog over gemaild met Provinciale Staten maar geen antwoord over gehad. En december duurt nog lang edit: aha: http://www.effenaar.nl/newsitem.php?n_id=175 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-02-2007 11:48] |
|
Hele mooie gig met een setlist om van te smullen. Dat is 10 euro well spend! Wat goedkope telefoonfoto's: |
|
Wel jammer dat de zanger er opnieuw niet bij was trouwens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vond het de Myspace gitarist het ook goed doen hoor! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ghehe ja, die gasten zien er allemaal trouwens behoorlijk Myspace verantwoord uit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vond dat bij die gitarist en bassist met het zelfde soort vage haar wel meevallen, maar damn wat waren die lui eng mager "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Jezus, vooral jammer dat ik het Beyond-nummer niet heb kunnen zien, blijft toch mijn favo-album van ze. En: nachtnet in Brabant zou heerschend zijn ja! |
|
quote: Vind het wel jammer dat je zo "goedkooop" dit beoordeelt... Die gast maakt fantastische drones en is een van de eerste protagonisten in dit genre... Gelukkig erkennen de mensen van Cult of Luna dit en nemen hem mee als support... kijk maar naar het feit dat Johannes en Magnus meespeelden... dat het niet voor iedereen is, akkoord maar beoordeel het allemaal een beetje objectiever... tranmission 0 was wel goed maar ook niet bijster origineel, hoor... maar zeg je dat neen, als het goed is is het goed... |
|
Ik beoordeel 'm niet goedkoop, ik heb 'm 2 keer gezien en ik vond er geen klap aan. Als ik echte drone wil horen, luister ik liever naar Sunn O))) oid. Maar ook dit trek ik lang niet altijd. Mijn mening dus, kan er niks aan doen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sunn O))) is zeker en vast schitterend maar in feite is dit niet echt drone muziek. Drone muziek vindt je veel meer in de experimentele muziekgenres waarin FFB meer vertoeft... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |