|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wie heeft hem al gehoord? hoe is tie? vertel op!! (ik ben er zeer benieuwd naar) |
|
ik heb um op me HD...k ben dr niet echt kapot van ofzo. Ga em zelf eens luisteren ofzo...je kan em volledig downen! Suck my piss |
|
Ik krijg 'em binnen kort. Ik heb mijzelf beloofd om geen stukjes te gaan beluisteren die wel ergens rond dwaalen op het net, maar dat ik netjes wacht tot dat iemand voor mij de hele cd heeft gedownload.. Ben ook erg benieuwd, de aarschok was er wel positief over, maar dat kan ook bijna niet anders als het over Immoral gaat. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik kan dat niet wegens een modum . |
|
hm ben benieuwd issie tof beland de cd nog wel in mn rekje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Als je iets toch mooi vindt, of een band wilt steunen, dan ga je toch niet downloaden. tssss maar dat is weer een andere topic, denk ik Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik ga em ook wel orgineel kopen, maar als ik em eerder kan krijgen, doe ik dat. Kan namelijk niet wachten........ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: oke, troe© [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-01-2002 16:04] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
weet ik Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja maar jou mening over black metal wordt zeker niet gedeeld door de meeste 'echte' black metal fans. jij, jij, jij, jij.....Grindcorefreakje!!! |
|
Mijn mening ook niet. Daarom zal ik die ook maar voor me houden... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hee, ik heb hem ook gedownload vorige week! Misschien ga ik hem nog luisteren ook! Tof haha! Yeps! |
|
mmmja ik heb er wat van gehoord. Ik vond er vrij weinig aan. |
|
Ik heb de promo mp3-ies van de nieuwe Immortal een tijdje terug gedownd. Ik vind hem errug goed klinken en ik ga ook zeker de ceedee kopen. Heads I win, tails you lose |
|
hij staat in de bestelling |
|
net ff een paar nummers gedownload, klinkt lekker. Bazzio Attacks!!! |
|
Hmm, ik kom er net achter dat ik hem toch niet gedownload heb. Nou ja, boeie. |
|
Hum...wanneer komt-ie uit...? *Loopt altijd achter met dit soort dingen * She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Echt waar, Mark? |
|
Welja, wrijf het er maar in She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb nummer 2 van die cd gedownload en ik vin t RUK! En dan hoorde ik nog dat t een kruising tussen Pure Holocaust en Damned in Black zou zijn Het gaat gewoon verder waar Damned in Black gebleven was. Immortal is zo dood als wat voor mij. |
|
Ik heb tijden terug de promo gehoord. Ik was al weinig gecharmeerd van At the heart of winter en Damned in black. Net zoals Necromantica zegt gaat deze cd gewoon verder waar Damned in black was gebleven. Het maakt bij mij weinig meer los. De productie van deze vind ik wel beter dan die van de vorige 2 (abyss zuigt). Weer meer richting Blizzard beast. Ach ja, Immortal speelt nog metal, das het enige goeie dat ik er nog van kan zeggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
voor mij is het net andersom. ik vind ze dus steeds beter worden. de nummers zijn zeer goed opgebouwd, de productie is zeer goed en op de nieuwere cd's wordt op zijn tijd het tempo eens wat omlaag gebracht. Dit maakt het allemaal veel boeiender. Immortal is in mijn ogen een van de weinige bands die in staat is gebleken om muzikaal te groeien zonder het verleden te verloochenen.Nodeloos te zeggen dat ik de nieuwst weer een staaltje vakmanschap vind! |
|
Vandaag in de winkel was men zo attent de koptelefoon op mijn kop te drukken en Sons of Northern Darkness er in te doen... Ik moet zeggen dat ik er niets aan vind. Waar Damned in Black uit een soort leftovers van At the Heart of Winter bestaat, bestaat deze plaat uit leftovers van Damned in Black. Althans, zo kwam het op mij over. Geen slechte muziek dus, maar ook absoluut niet boeiend genoeg. |
|
Zoals ik hierboven ook al zei, afgezien van de eerste twee nummer (die in mijn ogen volledig ruk zijn) vind ik dit een van de betere Immortal cd's! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |