|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga hem ook maar eens beluisteren... No regrets and no remorse... |
|
Nou ik heb hem geluisterd vandaag. 1 keer. Ongeveer 85-90% uit laten spelen, dus niet constant op FFWD gedrukt. Ik ga 'm wel kopen maar later voor een meer schappelijk prijsje dan E18,- want dat vond ik voor het gehorene een beetje teveel. Vond dat er teveel langzame stukken waren die bovendien te lang duurden en niet eens een beetje ingewikkeld. Hij moet ook echt inzinken na meerdere luisterbeurten dus voorlopig zeg ik: niet beter dan DIB of ATHOW. <EDIT> Ik heb ook Gorgoroth - Destroyer geluisterd en ik zou eerder E18,- hebben neer geteld voor die vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-02-2002 22:12] |
|
ik vindt juist dat immortal erg sterk is in langzame stukken, in tegenstelling tot marduk |
|
Ik vind vooral het laatste nummer lekker, Beyond the north waves We`re not dead we`ve never lived |
|
De eerste 2 albums van Immortal zijn gewoon geniaal. De rest vind ik wel leuk, maar meer ook niet. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Eej NB, jij hier??!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vindt hem leuk. Beter als Damned in black, en vindt ook niet dat hij hierop aansluit. Zoals andere al zeiden meer richting het oude werk van ze. Hoogtepunt: Demonium Dieptepunt: Tyrants |
|
Immortal Rules! en het laatste album is mega vet!!!!!! |
|
hell yeah, tuurlijk is die band (en zeker hun nieuwe plaat) vet. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |