|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen 2 nummers lijken op elkaar. Zijne Horstheid heeft het mooi verwoord: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=13328 Jaarlijstmateriaal. Nu al! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-02-2009 18:26] |
|
Ik ben wel benieuwd naar het album. @Lordsofmetalreview: Het is Paul Niesen ipv Paul nieuws. |
|
quote:mee eens |
|
quote:Hoeveel deuren verder was het ook alweer? Maar ik ga het origineel ook nog wel halen zodra hij uit is. quote:Gefikst. Dank u |
|
Lelijkste artwork dat ik in lange tijd gezien heb, jeuzus. Verder vind ik de zang op die myspace-track echt tenenkrommend. Maar goed, ik krijg sowieso accuut jeuk van alles wat naar powermetal riekt. Muziek is oor-in-oor-uit.. Vlak vind ik wel een treffende omschrijving. Ik moet er ook een beetje van gapen. Nee, dit doet me helemaal niets. |
|
Ik vind de zang simpelweg niet goed voor iets "powermetal" ook ofzo.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Slecht kan ik het niet noemen. Maar om het gelijk in een jaarlijstje te gooien...tja .....beetje overdreven. |
|
Powermetal-zang was nog een eufemisme hehehehe |
|
Spuuglelijk artwork, maar ga het album zeker eens checken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Heb het schijfke eens neergeladen om te checken, maar momenteel ondergaat de nieuwe Cannibal Corpse deze routine en ik heb hem nog niet eruit gekregen. Die laatste wordt dus zeker een aanschaffert Ik heb een tijd geleden al wat gehoord van de nog niet af versie van de plaat en dat klonk erg lekker toen. Ben dus wel benieuwd naar het eindresultaat |
|
Luistersessies en reviews in februari en maart issues van Aardschok, Mindview en Rocktribune. Bij deze nog enkele reviews: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=13328&lang=en http://furyrocks.com/nl/review/HDK___System_Overload__50327 http://www.side-line.com/reviews_comments.php?id=39910_0_17_0_C |
|
metalfan.nl: HDK - System Overload Jaar van release: 2009 Label: Season of Mist Een van de eerste echt grote verrassingen van het jaar komt van eigen bodem, namelijk van de hand van Sander Gommans. Bekend geworden als gitarist en songwriter bij het recent ter ziele gelegde After Forever, was het tijd voor hem om zijn project HDK, wat staat voor Hate Death Kill, om te zetten in een geweldig debuut met titel System Overload. Naar eigen zeggen zat Gommans tijdens het schrijven van deze plaat vol haat, walging en boosheid net voor zijn burn out. Het is dus een album met een wat duistere inslag geworden die zich zowel tekstueel als muzikaal laat blijken, en flink wat harder dan je misschien zult verwachting na de link met After Forever. Het is moeilijk een stempel te drukken op dit System Overload, er gebeurt namelijk een hoop waarbij er wordt geput uit een breed muzikaal spectrum. Zo horen we bijvoorbeeld een flinke dosis thrash, progressieve rock en iets wat alleen maar te benoemen valt als experimentele metal. Een bonte mengeling van stijlen die uitdagend is, maar niet zo complex dat er niets meer van te bakken valt. Het zijn stuk voor stuk sterke solide songs die weten te pakken en interesseren. HDK is daarmee misschien nog wel het beste te vergelijken met Peccatum en het solo-werk van Ihsahn, maar dan met een duidelijkere thrash-inslag. Buiten Sander Gommans zelf, Peter Vink op basgitaar en Ariƫn van Weesenbeek op drums, doet er een enorme hoeveelheid aan gastmusici mee waaronder zeker niet de minsten. Zo horen we bijvoorbeeld Arjen Lucassen en Marcel Coenen op gitaar, Joost van den Broek op keyboards en vocalen van onder andere Andre Matos en Amanda Somerville. De rits met gastmuzikanten alleen al zegt genoeg over de muzikale diversiteit die er op System Overload te vinden is. Het is moeilijk enkele hoogtepunten te noemen, en de enige tip die ik lezers dan ook geven kan is zo snel mogelijk deze plaat aanschaffen of eens proefluisteren op de MySpace-pagina van Sander Gommans. Tracklist: 1. System Overload 2. Request 3. Let Go 4. Terrorist 5. Pedestal 6. On Hold 7. Breakdown 8. March 9. Perfect 10. Fight or Flight 11. Fine Lines Score: 95 / 100 Reviewer: Walter Toegevoegd: 18 februari 2009 |
|
Nieuw HDK nummer op www.myspace.com/sandergommans: System Overload (Met o.a. Patrick Savelkoul en Jos Severens) Nog even een kleine upate van reviews: Aardschok: 8,3/10 Mindview: 7/7 www.lordsofmetal.com: 90/100 www.metalfan.nl: 95/100 www.furyrocks.com: 95/100 www.sideline.com: 6/7 Hard Rock Magazine France: 80/100 www.metalchroniques.fr: 90/100 www.metalheadrock.com: 15/20 www.imm3mo ria.org: 83/100 Rock Hard Germany: 75/100 Legacy Germany: 12/15 www.metal.de: 8/10 Heavy!: 8/10 Rock Hard Greece: 8/10 Rockpics.nl: 8/10 |
|
zo! signature |
|
Sander kerel, dat zijn gvd reviews!!! Daar drinken we de volgende keer (in Azijn of shoarmazaak oppe Ruiver) een pilsje op [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 23-02-2009 16:49] |
|
|
|
quote: En vanaf heden is de muziek van HDK ook aan te vragen in Dynamo |
|
nou, over de algehele linie is men wel (erg) positief. ik begin toch een beetje nieuwsgierig te worden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-02-2009 14:41] |
|
Ha, dit gaat zekers gecheckt worden. Ik ben benieuwd! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:+ 1 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
|
|
Yaaaaay, mn naam wordt genoemd! [Dit bericht is gewijzigd door Grim Sweeper op 02-03-2009 12:42] I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote:En dat er niet naar je geluisterd wordt |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |