|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, mn 10 seconds of fame niet bagatelliseren he!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Ik zou niet durven! Maar de vraag is: van wie is dat citaat...? |
|
Prof. Dr. Ir. P. Akkermans |
|
Hehe, een kenner zie ik! |
|
quote:en nog goed geschreven ook |
|
|
|
Zo, de boel eens aandachtig beluisterd en het is inderdaad een puik plaatje geworden! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik heb 'm maar (gelijk) besteld. Dat aandachtig luisteren doe ik daarna wel... (Heb ondertussen toch wel het idee dat de kans op een miskoop niet zo groot is... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oh ja, kopen... Moet ik ook nog even gaan doen.. |
|
quote: |
|
Daar hoef jij de straat niet voor uit |
|
Je zou zeggen van niet, maar Sander had er momenteel geen thuis liggen. |
|
|
|
now playing, nice hey maar waar heb je die standjes onder je monitoren vandaan? (minikeyboardstandjes? ) 'k heb me een tijd terug kapot gezocht naar lage mon.stands voor op't bureau :s |
|
quote:leuk om te zien hoe zo'n nummer ontstaat |
|
Hoi Frank, volgens mij heb ik deze zo'n 3 jaar geleden bij Feedback Rotterdam besteld! |
|
Hee Sander Heb de CD ontvangen, erg vet man !! Super vette sound ook, klinkt te gek (vooral op headphones) ! Fight Or Flight is ook vet geworden ja, leuk om te horen hoe het nummer klinkt als het af is, ook leuk dat geluidje net na mijn solo, hoe heb je dat gedaan ?? Rest van de CD is ook erg goed te pruimen, bevalt me goed !! |
|
Ik moet em nog kopen, ben erg benieuwd! En Sander, thanks @ de tip! Kan em alleen weer niet vinden op de feedback-site, maar nu weet ik tenminste dat het bestaat haha. |
|
Als die dingen een kilo of 20 aankunnen dan wil ik ze ook wel bestellen denk ik |
|
Gave cd idd! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |