IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 9 april 2007 - Dutch Metal Fest in Lucky - Rijssen Vorige pagina | Volgende pagina
Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 06-03-2007 13:17 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2007 12:57 schreef XXL het volgende:
Zoiets? :

Da's op zondag, nOOb.
Kun je toch gewoon lekker naar beide gaan? FTW!!
Of heb je soms niet genoeg knaken om dan je
nog te kunnen dokken?

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 06-03-2007 14:47 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Heeft iemand uit Groningen nog ruimte over in de auto?

Bla

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-03-2007 15:46 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Lijstje hoeren!

- Metalhead22
- Hókenman

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2007 15:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2007 10:25 schreef Ratman het volgende:
...en dat is op zondag, dus zou je in principe als je naar Noordschok gaat de volgende dag (maandag 9-4) naar Lucky kunnen afreizen; in essentie is er dus geen sprake van wederzijdse uitsluiting. Tenzij er natuurlijk sprake is van een andere factor die bepaalt of je wel of niet naar beide af kunt reizen, bijvoorbeeld financiën of een gebrek daaraan.

dus...

Ja maar ik kan maar 1 dag metal aan he. Maandag moet ik ook nog eens naar de kerk en de hele dag popmuziek luisteren, anders ga ik naar de hel als ik in 2060 dood ga.

En verder is voor mij de enige band die de moeite waard is om te gaan, God Dethroned en moet ik dinsdag gewoon weer aan het werk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-03-2007 15:58]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2007 21:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Geldt er maandag trouwens, net als in Deventer laatst, een rookverbod omdat Floor daar beter van gaat zingen?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Nix
Usericon van Nix
Posted 08-04-2007 19:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Alleen voor jou.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

METALSLET
Usericon van METALSLET
Posted 08-04-2007 19:39 by METALSLET Wijzig reactieProfiel van METALSLETQuote dit bericht

Halloooo!

Ik heb nog 2 kaartjes voor DMF in de aanbieding! Wie o wie heeft er nog kaartjes nodig? Bied maar!

Go! Go! Go!

Nix
Usericon van Nix
Posted 08-04-2007 19:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nou ja, ik geloof niet dat ik naar Rijssen ga. Helaasch!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 09-04-2007 8:39 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

* schop *

Vandaag dus in Lucky, Rijssen. Dutch Metal Fest!

15.00 deuren

15.30 - 16.00 CHIRAW
16.30 - 17.10 DELAIN
17.40 - 18.20 BORN FROM PAIN
18.50 - 19.50 GOREFEST
20.20 - 21.20 GOD DETHRONED
21.50 - 23.05 AFTER FOREVER

[Dit bericht is gewijzigd door lantaarn op 09-04-2007 8:41]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2007 8:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is After Forever vandaag volledig aanwezig?

Of loopt Sander, net als op Paaspop, weer na 3 nummers van het podium om vervolgens niet meer terug te keren?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-04-2007 12:21 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Zooooo straks maar eens heen om mn beste vriendinnetje te supporten en keihard alle Delain liedjes mee te zingen....

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-04-2007 12:23 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 april 2007 12:21 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Zooooo straks maar eens heen om mn beste vriendinnetje te supporten en keihard alle Delain liedjes mee te zingen....

Zou je dat nou wel doen Imke?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 09-04-2007 12:26 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 12:23 schreef blonde rockgod het volgende:
Zou je dat nou wel doen Imke?

Nja, op een afstandje kijken hoe Lotje het doet dan en stiekem wat meeneuriën omdat ik alle liedjes al tig keer heb gehoord toen ik mee was toen Lotje in Duitsland moest opnemen....

blonde rockgod
Posted 09-04-2007 12:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 april 2007 12:26 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
stiekem wat meeneuriën

Ah, dat is beter, verpest je het niet voor de echte fans.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 09-04-2007 12:29 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 12:27 schreef blonde rockgod het volgende:
Ah, dat is beter, verpest je het niet voor de echte fans.

Ga je anders mee? Kan nog wel een +1 op de gastenlijst laten zetten?

blonde rockgod
Posted 09-04-2007 12:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 april 2007 12:29 schreef 7th Fallen Angel het volgende:

Ga je anders mee? Kan nog wel een +1 op de gastenlijst laten zetten?
Ray had het er wel over, maar nee, ik ga een lekker dagje relaxen.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 09-04-2007 12:34 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Relaxze dan!

BVT
Usericon van BVT
Posted 09-04-2007 14:20 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Zo straks maar eens vertrekken. Het is niet uitverkocht?

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-04-2007 9:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat vond men er van?
God Dethroned was super, Gorefest viel me wat tegen en de rest was mijn ding over het algemeen niet echt.
Maa toch een geslaagd avondje

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-04-2007 10:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vind dat sommige "stoere homeaux" best wat meer rekening mogen houden met het feit dat je met After Forever en Delain op een festival een ietwat ander publiek hebt.

Houd daar ff rekening mee als je zonodig een pit moet bouwen.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 10-04-2007 12:41 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Was een leuk feestje!

Chiraw: Superband, deze jongens zijn echt stukken beter geworden sinds ik ze voor de laatste keer zag, in oktober. Alles was gewoon zowel de zang (clean en grunts) als de rest! Dikke vette complimenten aan Chiraw! Het wordt nog wel wat met deze band!!!

Delain: Goeie show, goed geluid en Charlotte klonk weer als een nachtegaaltje!

Born From Pain: Niet gezien, was toen bier aan het drinken met Henke en Arjen van GD.

Gorefest: 1 nummer van gezien, was wel leuk, niet bijzonder ofzo. Gewoon Gorefest. Wel mooie lichtshow though.

God Dethroned: Kicken!! Echt weer supergaaf. Goeie show weer van de heren van God Dethroned!

After Forever: Ook 1 nummer van gezien (was bier aan het drinken met Henri van GD), Floor was zeer goed bij stem en de muziek klonk ook goed!

Dat was m weer, het was mooi op tijd klaar zodat ik mooi mijn laatste trein kon halen!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2007 12:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 10:15 schreef XXL het volgende:
Ik vind dat sommige "stoere homeaux" best wat meer rekening mogen houden met het feit dat je met After Forever en Delain op een festival een ietwat ander publiek hebt.

Houd daar ff rekening mee als je zonodig een pit moet bouwen.

Sinds wanneer dat dan weer? De zaal is groot zat, gaan die mensen die niet in de pit willen staan maar even wat verder opzij, naar voren of naar achteren.

quote:
Op 10 april 2007 12:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
was toen bier aan het drinken met Henke en Arjen van GD.

was bier aan het drinken met Henri van GD

Zooo Imke, ken jij toevallig de mannen van GD..

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 10-04-2007 13:22 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 12:55 schreef MMayo het volgende:

Zooo Imke, ken jij toevallig de mannen van GD..

Nee dat lijkt maar zo marjolein....

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 10-04-2007 13:23]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2007 13:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 13:22 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Nee dat lijkt maar zo marjolein....

Oh, ja was ook maar een gokje hoor.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 10-04-2007 13:25 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

De goede banden tussen WSK en GD maar weer eens aangehaald!

(van het optreden 1 december op de CD presentatie van The Toxic Touch)

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com