IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 9 april 2007 - Dutch Metal Fest in Lucky - Rijssen Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2007 13:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 13:25 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
De goede banden tussen WSK en GD maar weer eens aangehaald!

Inwendige of uitwendige banden aangehaald?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 10-04-2007 13:29 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 13:26 schreef MMayo het volgende:
Inwendige of uitwendige banden aangehaald?

Gewoon netjes een knuffel en een kus....hmm das dan uitwendig ofniet??

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2007 13:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 13:29 schreef 7th Fallen Angel het volgende:

Buitenkant is uitwendig

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-04-2007 13:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 12:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Was een leuk feestje!

Chiraw: Superband, deze jongens zijn echt stukken beter geworden sinds ik ze voor de laatste keer zag, in oktober. Alles was gewoon zowel de zang (clean en grunts) als de rest! Dikke vette complimenten aan Chiraw! Het wordt nog wel wat met deze band!!!

Dikke vette +1
Vooral als je bedenkt dat die lui nog helemaal niet zo lang bezig zijn.

quote:
Delain: Goeie show, goed geluid en Charlotte klonk weer als een nachtegaaltje!

Weinig aan toe te voegen.

quote:
Born From Pain: Niet gezien, was toen bier aan het drinken met Henke en Arjen van GD.

Wat een dikke heerschband is dat ook.
Die rosten echt de rest van de line op volledig aan gort.

quote:
Gorefest: 1 nummer van gezien, was wel leuk, niet bijzonder ofzo. Gewoon Gorefest. Wel mooie lichtshow though.

Gorefest deed zoals gewoonlijk gewoon zijn ding.
Niets meer of minder dan dat.
Wel een strak optreden verder.

quote:
God Dethroned: Kicken!! Echt weer supergaaf. Goeie show weer van de heren van God Dethroned!

Leuke show inderdaad, hoewel ik wel de indruk had dat de 1e paar nummers niet helemaal zuiver klonken maar dat kan komen doordat ik toen met mijn kop tegen de boxen aanstond en weinig detail kon waarnemen

quote:
After Forever: Ook 1 nummer van gezien (was bier aan het drinken met Henri van GD), Floor was zeer goed bij stem en de muziek klonk ook goed!

Klonk zeker prima. Ook zonder Sander die ziek thuis zat.
Goed opgevangen door Bas trouwens die alle gitaar alleen voor zijn kiezen kreeg. Prima gitarist.

Fijne set ook met, in tegenstelling tot de laatste keer dat ik ze zag, een leuke mix van oud en nieuw werk.

quote:
Dat was m weer, het was mooi op tijd klaar zodat ik mooi mijn laatste trein kon halen!

Met de complimenten voor de organisatie. Voor herhaling vatbaar dus ik verheug me al op een eventuele 2008 editie.

@Mayo. Ik zal wel een oude zeiklul zijn maar ik vind dat je best wat rekening kunt houden met de rest van het publiek.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-04-2007 16:33 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 april 2007 13:29 schreef 7th Fallen Angel het volgende:

Weet je het zeker?

Nera K.
Usericon van Nera K.
Posted 10-04-2007 16:38 by Nera K. Wijzig reactieProfiel van Nera K.Quote dit berichthttp://www.nera-k.com

Hmm ik vind de gitaristen van Delain wel lekker spelen, maar de zang mag van mij wel wat overtuigender live. Ze heeft een mooie stem, en kan het zeker, maar volgens mij is ze er zelf nog wat onzeker over?
Verder mis ik iets bij hun live, album luister ik wel graag.

AF vond ik super spelen! Idd mooie mix van oud en nieuw. Jammer dat Sander er niet bij was.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-04-2007 17:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Was een leuk feestje!

*blablabla*

Imke... wie wil jij hiermee imponeren? Name-dropping is zoooooooooo 2006...

BVT
Usericon van BVT
Posted 10-04-2007 18:29 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Leuk feestje. Jammer genoeg zelf aan de brakke kant waardoor ik er niet echt `in`kwam.

1e band gemist, aan de reacties te zien-horen wel wat gemist.

Delain, ik zal denk ik wel wat missen maar de blonde gitarist was net zo druk met poses aannemen als met spelen.. Verder een leuk bandje niet byzonder.

Born from pain. Band van de dag! IK kan alleen niet zo goed tegen preken. IS ook niet nodig om je publiek te overtuigen door te lullen..SPELEN HOER!!

Gorefest, was leuk en strak. IK had ze na dynamo open air ( Die in Helledoorn) Niet meer gezien. Goede strakke show. IK houd persoonlijk niet van de zang van JC>

GOd dethroned. Het eerste stuk gemist omdat ik ffe een hapje moest eten. Klonk erg strak en vetjes. Ben zelf meer van de lompe grunt. ( kan ook mijn wansmaak zijn.)
Hulde aan de drummert.

AF, 1 nummer gezien. Brakheid won het van de wil om te blijven kijken.

Wat mij daarnaast opviel is dat het geluid belachelijk hard stond. Meerdere bands daar gezien, volgens mij hoeft dat niet echt.

Daarnaast vond ik het publiek aan de tamme kant. btw, ik neem aan dat de " softe homouxx"' ook weten dat ze niet naar een gothic bijeenkomst gaan en dat het dan ietwat anders kan gaan?

Diegene die zegt daar niet tegen te kunnen kan het ook vanachter die bakken gaan kijken. ( zie je waarschijnlijk ook meer.)

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 10-04-2007 18:31]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-04-2007 23:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Het was inderdaad een leuk feessie!

Hier dan ook maar een korte samenvatting van mijn kant:

-Chiraw: Helaas (achteraf) gemist door zeer brakke zuipavond ervoor.
-Delain: Leuk, zangeres heeft goede stem, al straalt ze nog wat onzekerheid uit op het podium. Maar, 't klonk al met al leuk en behoorlijk strak.
-Born From Pain: Gaaf!! De band was (live) nieuw voor mij, maar wát een energie stralen die gasten uit! Echt vet. Wel hadden inderdaad het gelul tussendoor van mij wel wat mogen beperken.
-Gorefest: Weer een strakke, vette show. Ook ik ben niet zo'n fan van de zang, en na een nummer of 5 vind ik 't wat eentonig worden. Dat doet overigens niks af van de strakheid van 't spel.
-God Dethroned: Wat mij betreft de band van de avond. Erg goed gespeeld, gave show en vette nummers! (Waaronder een paar van mijn favorieten: Sigma Enigma en Villa Vampiria ).
-After Forever: Eigenlijk ontbrak er niets aan, maar de show heeft me al met al niet zo vermaakt. De podiumpresentatie en zang van Floor waren zoals meestal erg goed, maar ik heb ze wel eens leuker gevonden. Nu moet ik erbij zeggen dat ik van 't nieuwere werk nauwelijks iets kende.

..."Hate can only create more hate"...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-04-2007 23:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-04-2007 23:15]

..."Hate can only create more hate"...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 10-04-2007 23:28 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 13:35 schreef XXL het volgende:
Dikke vette +1
Vooral als je bedenkt dat die lui nog helemaal niet zo lang bezig zijn.

Niet lang??? Zijn al wat jaartjes bezig. Alleen wel vaak van drummer gewisseld.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-04-2007 10:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
was toen bier aan het drinken met Henke en Arjen van GD.
...
was bier aan het drinken met Henri van GD
Aha, zo haal jij je bands voor Blackstar Management dus binnen. Geef ze maar genoeg bier.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 11-04-2007 10:51 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 17:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Imke... wie wil jij hiermee imponeren? Name-dropping is zoooooooooo 2006...

Niemand maar de volgende keer zal ik speciaal voor jou niet meer noemen wie het waren.

Happy now?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 11-04-2007 10:53 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 10:47 schreef Judge M. het volgende:
Aha, zo haal jij je bands voor Blackstar Management dus binnen. Geef ze maar genoeg bier.

blonde rockgod
Posted 11-04-2007 17:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 april 2007 10:51 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Niemand maar de volgende keer zal ik speciaal voor jou niet meer noemen wie het waren.

Happy now?

Ja, Imke van Why She Kills!

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-04-2007 17:58 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 april 2007 16:38 schreef Nera K. het volgende:
Hmm ik vind de gitaristen van Delain wel lekker spelen,
Ik heb eens een soundcheck gezien van Delain, toen gingen de gitaristen met zijn tweeën Master of Puppets spelen, dat was om te huilen zo slecht...

blonde rockgod
Posted 11-04-2007 17:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 april 2007 17:58 schreef Mies het volgende:
Ik heb eens een soundcheck gezien van Delain, toen gingen de gitaristen met zijn tweeën Master of Puppets spelen, dat was om te huilen zo slecht...

De kortharige gitarist is dan ook geen metalgitarist, maar wel een hele goede "gewone" gitarist....

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 13-04-2007 2:42 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

God Dethroned: band van de dag!

Sander van After Forever ziek of reeds uit de band gezet?

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com