|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Verwacht: Immolation + supports |
|
aanwezig met ega |
|
Aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vet! Spelen ze ook in nederland? Zenial |
|
quote:Ja! In het weekend van 11-12 mei op het Neurotic Deathfest in Dynamo |
|
Joehoe! 2 x Immolation... Bla |
|
quote:Das ook geen Nederland, maar reserve Belgiƫ |
|
Immolation European Tournee 2007 Immolation + Krisiun + Aborted + opener 04.05.07 BEL Vosselaar @ Biebob 05.05.07 GER Osnabruck @ Tor 3 06.05.07 HOL Groningen @ Vera 11.05.07 GER Hannover @ MusikZentrum 12.05.07 HOL Eindhoven @ Neurotic Deathfest 13.05.07 HOL Hengelo @ Metropol 10.06.07 HOL Nijmegen @ Doornroosje http://www.massive-music.pl/tourdates.html [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 03-01-2007 18:22] |
|
Allemaal geen randstad, dus geen nederland Zenial |
|
quote: wan too Suck my piss |
|
Skull in da house as well? |
|
oeh vedde shit krisiun |
|
10.06.07 HOL Nijmegen @ Doornroosje: Immolation + Krisiun + Leng Tch'e + 1 |
|
Nou... kans genoeg om deze package te gaan zien dus... |
|
.....yep, "spring is in the air"...dus paar keer heen... YES WEL deeeenk!! |
|
quote: euhm, ik doelde meer op het feit dat in Doornroosje Leng Tch'e speelt ipv Aborted, niet dat het een extra show is, zoals het nu boven in je lijstje staat. |
|
edit: laat maar... ik let niet op [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 03-01-2007 18:22] |
|
quote: 10.06 Doornroosje ah okay [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 03-01-2007 18:23] |
|
quote: yay1 Suck my piss |
|
quote: Mwah, weinig bands gezien die live zo zaaddodend saai zijn als Krisiun. Maar goed er moet ook tijd zijn om rustig bier te drinken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
jouw mening |
|
quote: Boom Neurotic ook maar heen dan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vera, uiteraard. Tenminste een publiek dat laat zien hoe bands gewaardeerd dienen te worden. Fuck de randstad. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heb jij je teen gestoten? Suck my piss |
|
en wat zijn de supports? argh krisiun en aborted dus.... wat?? aborted!!! jaaaa!!! trouwens emiiieeeeel msn! edit83: skiet es op, mn bier wordt koud hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-01-2007 1:51] Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |