|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor ik kan Viking over twee weken ook neuqen |
|
Nou, dan mag je blij zijn dat ik em alvast wat ruimer maak spelfout weggehaald... |
|
Zei iemand warme frikandel? Bla |
|
Voor de deur van de Romein? Bla |
|
Nee , thuis op de bank Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Haha, ik neem mijn warme frikandel wel mee morgen. |
|
En ik mijn camera Bla |
|
*is nu even blij dat ie er vanaamd niet is ..* |
|
Je had veilig kunnen komen, als je er niet op wilt hou ik daar natuurlijk rekening mee Bla |
|
Ik ben wél camerageil spelfout weggehaald... |
|
* check* camera mede genomen en ook m`n drinkhoorn Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Heejo, bami en nasi ook goed? Met bier natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
quote: Wil je menu of sambalbij?? lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mooi zo, net een bult van die zooi gehaald, met miniloempia's en saté. En twee treeën halve liters en twee sixpacks. Grimbergen dubbel en La Trappe Quadripel, komen wij de nacht wel door! spelfout weggehaald... |
|
quote: En vergeet de fles vodka niet..700 ml ftw Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jezus, dat kan wel eens een enorm bezopen zooi worden daar in Grou Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Euuhh..................ja, waarschijnlijk wel spelfout weggehaald... |
|
Nou we proosten vanavond wel even. Ik met m'n cola.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: " class="forumImage" alt="" border="0"/> [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 13-04-2007 13:21] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ehm...? |
|
Swallow The Sun was wederom meesterlijk! Absoluut één van de beste doombands van de afgelopen jaren. Moonsorrow was weer leuk om te aanschouwen, niet in het minst vanwege regelmatig overvliegende Varanussen & Vikingbloods. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tering, je zal die op je dak krijgen |
|
Keristus, wat was ik dronken Lang geleden dat ik met mijn zatte harses ging stagediven. Maar was übervet ja! In de shoarmatent waren ze ook al erg blij met ons Edit: En leuk om te weten welke gezichten bij Onweerwolf en Skyggesang horen [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-04-2007 9:26] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |