|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Die kale gast is Janne Perttilä van Rytmihäiriö, vorig jaar ook al als invaller voor Henri bij de tour. Overigens staat hier de setlist van gisteren: http://i49.photobucket.com/albums/f268/decrowned/Meuk/IMG_0733.jpg En hier de videos: http://www.youtube.com/profile_videos?user=Laverne616 |
|
Was driedubbele vette Heersch.. Ik was compleet zum eier Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Compleet lam en geen kater waardoor je om half 10 's ochtends weer op het forum kan hangen? Dat wil ik ook! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Bij nacht een man bij dag een man. En de kater was echt wel aanwezig.. Om 11 uur lekker friko1s en vietnamese loempia`s met appelmoes gegeten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hij is niet de enige die dat voor elkaar krijgt |
|
quote: En dat was ik iig niet van plan ook..vond persoonlijk dat er wel wat meer show omheen mag.. Amaon Amarth heeft net dat tikkeltje meer.. Maar de muziek was super.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik vond Swallow The Sun trouwens maar wat slappe meuk. Die 1e death metalband kreeg de sfeer er wel lekker in, ook al paste het totaal niet bij de line-up, en dan komt STS en de hele boel zakt weer in. |
|
quote: Hehehe, best wel ja. quote: Insgelijks! Alleen heb ik Skyggesang nog niet ontmoet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee, inderdaad, da's wel jammer. Ga je toevallig ook naar Finntroll 11 mei? |
|
quote: Uhmm nee, da's me iets te ver weg voor een band die ik al tig keer heb gezien en ook in de toekomst nog wel regelmatig zal zien. Maar zie hier mijn kalender: www.last.fm/user/DemonicTutor/events Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben misschien 6 mei wel bij Immolation en Krisiun |
|
Nice! Ik ben die jongen met lang haar, kistjes en een bandshirt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik die met lang haar, GEEN kistjes (ha, nu herken je me zo ) en een bandshirt van ehm... Moonsorrow, ofzo |
|
Ik heb trouwens ook nog een sik en een zwarte legerbroek, dus kan niet missen. Ik kan je nog niet vertellen welke bandshirts ik dan aan heb. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eigenlijk moet elk ZM forumlid gewoon een ZM-button thuisgestuurd krijgen, dan herken je elkaar zo |
|
Ja, of je post een foto |
|
quote: En dan door je tepel piercen Onee wacht, dat waren de mannen op Metalcamp die dat deden. |
|
quote: "Ik ben die met die button door zijn linkertepel!" |
|
quote:Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Voor mij was de eerste band een slechte Six Feet Under kloon. Swallow The Sun (de band waar ik voor ging) de topper van de avond en Moonsorrow (na ze inmiddels een keer of 5 á 6 te hebben gezien) nog steeds net zulke saaie meuk als anders. |
|
Bla |
|
ik zou bijna gaan denken dat het druk was. |
|
quote: Karistus spelfout weggehaald... |
|
Ik sta er maar 1x op |
|
Gewoon de volgende keer gaan crowdsurfen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |