|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
*Kick Dat word gaaf |
|
Waar ligt Zaandam? |
|
Dan meen je niet he? Nou je mist er niks aan hoor, het is een ongezellig kutdorp. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Absoluut. De nieuwe rockkroeg Fishline op de burcht is ook wel ok. Geen Crossroads maarja. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Die ken ik van naam, alleen nog niet heen geweest. Maar eens een keer doen. |
|
Zeg Laurens, is die laatste trein terug naar Utrecht haalbaar? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
De laatste trein gaat om 00:54 Tijdenschema ziet er zo uit: Speedchaser 20:30 - 21:15 Led Astray 21:40 - 22:25 Kutschurft 22:40 - 23:40 Zal wel wat uitlopen, maar je trein kan je nog halen. |
|
Heel mooi! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*hoppa. |
|
Ik denk dat ik ook wel even kom gluren naar kutschurft. Altijd wel lachen. Gelegenheids satanist |
|
Precies. "Kutschurft.. altijd geil..." Led Astray ook zeer de moeite waard, dus hopsa! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
jah bizarre band... jorre is toch zo'n droppie normaal gesproken waar gaat het heen, waar gaat het toch heen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*hoppa* |
|
Komende vrijdag www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Morgen dus. |
|
ah! met wie kan ik meerijden? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Misschien kun je samen treinen met Wouter.. Renéetje deze keer mazzel met vervoer, gheghe [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-02-2007 10:43] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
vanaaf bieren. |
|
quote: wie is wouter? en ik hoorde gister van jorre dat ze pas om half 12 staan. ik weet niet hoe laat de laatste trein terug gaat... daarbij was zijn info enigszins gekleurd aangezien hij zo dronken als een tor onze oefenruimte in kwam zwalken "kvvonnuut zoooow kuth dath ikkurr niebij konsijn saturrdag da'k dach... DÁN maarr nu-ff bijzze kijkkuhhh" schatje isset ook hè? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*schop* wie o wie gaan er behalve ik en AOD nog meer? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik misschien, maar die trein terug gaat niet lukken geloof ik. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
om half 2 gaat de laatste, dus geen probleem! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Wouter = die Stairway gast (zijn kop doet mij aan Deftones denken ) Op fora opereert hij onder de naam Basement, gheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hahaha de stairway-autist? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |