|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bij alles zit wel iets wat ik wil zien... Wabla zal wel weer regelmatig in de Eak te spotten zijn dit jaar Goed bezig Heuyke! een vriend van me is trouwens ook bezig met een bandje, misschien dat daar ook iets te regelen valt...? Maar daar hebben we t tezijnertijd wel over. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
HEUY!!!! @WaBla: laten we het daar zaterdag onder het genot van een over hebben |
|
quote: goed idee "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat programma ziet er goed uit |
|
quote: HEUY!!!! Da mag ook wel, want je staat er zelf ook bij |
|
Goed te zien dat Azijnfabriek weer meer metal georienteerd is! Ik zal er alleen weinig van meekrijgen komend jaar daar ik de helft ervan niet in Nl ben. Btw ik neem aan dat er State:Chaos bedoelt wordt samen met EOP en CC? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Klopt ja, typefoutje van Heuy |
|
quote: Hehe, can happen. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
HEUY!!!! Inderdaad type foutje kan gebeuren na een geweldig weekend in Berlijn |
|
quote: sowiso zaterdag, 10 maart en 2 juni aanwezig, de rest van de dagen ongewtijfeld ook wel. +27januari [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 10-01-2007 17:37] |
|
HEUY!!!! Aanstaande zaterdag MolenRock met: ANGER ALLIANCE DESENSITISED VERONA BEACH STRENGTH ABOVE ALL COLLISION Aanvan 19.30.....entree € 5,- en de juupies maar € 1,60 |
|
quote: Uiteraard aanwezig |
|
ik moet werken tot 20:00 misschien kom ik daarna nog wel effe voorbij flitsen. zondag is toch ook nog wat te doen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
jazeker, ik heb er zin in!!! |
|
quote: HEUY!!!! Sorry WB, je zult echt zaterdag moeten komen, dan is het te doen |
|
HEUY!!!! Er zijn weer een aantal dagen toegevoegd! 27 januari: Desensitised + Collision + Verona Beach + Stength above All 10 maart: Engine of Pain + Callenish Circle + State Chaos 25 maart: MetalMatinee: The Lucifer Principle + Desensitised + Monastery + Sephiroth 21 april: metal, bands TBA 13 mei: MetalMatinee: bands TBA 17 mei: Hub & Heuy Metalquiz II (op Hemelvaartsdag) 2 juni: Hub & Heuy Metalfest IV: Symbolic + Dimension F3H + Powervice + Gorath + Mytholic + Anger Alliance 6 juli: MetalTributeFestival |
|
quote: Das gaaf, nu begint de Eak eindelijk weer te leven |
|
33,333333...% kans op aanwezigheid zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-01-2007 16:53] |
|
quote: Inderdaad, en dat werd tijd ook. Goed werk van Hub en Heuy! quote: |
|
HEUY!!!! 21 april: Sun Caged + Delphian + TBA |
|
yeah, kan roel 2x speule |
|
HEUY!!!! zondag 13 mei: DETONATION CONQUERED MY FEARS + 2 bands |
|
Heuy, nou zet Lethian Dreams erbij die 13e mei Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Doen we in de herfst wel, als iedereen toch al depri is |