|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Huhuhu. Een Google zoekresultaat voor de liefhebber: http://video.google.nl/videosearch?q=death+eindhoven+1998 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-01-2007 12:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Snel! Bel Stichting Brein! Zenial |
|
Wil jij geen grapjes maken over het brein van Chuck? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb het aan Chuck's onsterfelijke geest gevraagd en hij heeft geen bezwaar tegen grapjes over zijn brein Zenial |
|
ILLEGAAL! |
|
Ik ben nog in onderhandeling met zijn zus of dit is toegestaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Chuck zou het zo gewild hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Misschien wel, maar ik vind het wel knap hypocriet dat je eerst gaat klagen omdat iemand wat online zet en wil delen, wat een stukje cultuur en geschiedenis is van metal in Nederland in mijn ogen, en dat je dan zelf klakkeloss hetzelfde doet... |
|
Sla die link nou maar op voor ik ook in mijn broek ga schijten en hem verwijder. Edit: En ik heb helemaal niets online gezet. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-01-2007 11:59] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat bedoel ik ook, als er iets online gezet wordt komt er commentaar op, maar als het al online staat is het geen probleem meer dat het verspreid wordt, al dan niet door jou? Iig die link opgeslagen, het blijft tebnslotte Death.. |
|
wat een kneus.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Alleen de familie van chuck niet ... en die beheren zijn erfenis. En je bent idd zo hypocriet als een sp-er |
|
slotje & ban. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn, nu moet ik ook mijn 1e post gaan wijzigen. *denk* Google zoekresultaten mogen wel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En wie waren er allemaal bij toen? *steekt vinger op* |
|
*hier* Ik lag achterin op de heuveltjes voor de dixie's te genieten van zon en bier. Death was die dag niet veel meer dan vermakelijk achtergrond muziek. |
|
*prijst zich ook gelukkig* [Dit bericht is gewijzigd door bonjovisucks op 09-01-2007 12:46] Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
|
quote: Bah, zit zo'n legende een concert te geven en dat zit jij rustig ergens anders. Je schaamt je niet? Ik zou er wel wat voor geven om dat gezien te hebben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: vinger |
|
quote:Jep Eerst Death en daarna Pantera |
|
Ik was der ook. Ik weet niet eens of ik wel de moeite genomen heb te gaan kijken.... Staat me bij van wel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Pantera weet ik dan weer prima dat ik daar was Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Je mocht nog niet van mamma zeker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:...Toen ben ik maar weer van het veld gegaan. Jammer trouwens dat Deicide toen niet kwam... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |