|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:*rrrrrrrrrrrrr* |
|
01. The Philosopher 02. Trapped In A Corner 03. Crystal Mountain 04. Suicide Machine 05. Together As One 06. Zero Tolerance 07. Lack Of Comprehension 08. Flesh And The Power It Holds 09. Flattening Of Emotions 10. Spirit Crusher 11. Pull The Plug Hmmm, leuk, pull the plug. Is er niet een ouder concert online, dit is niet echt mijn ding. |
|
quote: Ik heb ERGENS (geen idee waar) een divx ten tijde van of Leprosy of Spiritual Healing en dan een hele show. Zal van het weekend eens kieken of ik hem kan vinden. |
|
Kijk! Now we're talking! |
|
Deathbootlegs kan je overal downloaden. Ik ben niet zo'n Deathfan, maar het gedeelte dat op Ultimate Revenge 2 staat is toch best gaaf. Dat hele ding overigens. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Overal? Ik ken alleen eigenlijk kerrazy, zal ik daar eens gaan loeren dan maar. Audio opnames van heel lang geleden heb ik zelf ook wel, maar geen video. Dacht ik, misschien dat mutilator wat voor mij gebrand heeft, moet ik even gaan checken. |
|
Deze ken je toch wel? Nog zo stoere internet warrior. |
|
Volgens mij niet. Weet je, toen ik in dat trade gebeuren zat waren het alleen maar bandjes, geen video's. |
|
Heb ook een video van de Combat tour uit '85. Vette shit, met Venom, Slayer en Exodus "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Was erbij en sta erop, maar eerlijk is eerlijk; er zijn bergen betere Death videos hier bijv: www.musicmerchant.tk quote: Op die 2 dvds die ik voor je gecompileerd heb zou eventueel die Death Ultimate revenge opname kunnen staan; iig Morbid angel in Texas met een supergave versie van Dead shall rise! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-01-2007 0:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Was dat niet het jaar dat ze iets te laat waren, niet langer mochten spelen dan geplant en dan maar helemaal niet gingen spelen? Toe gaf ik Deicide live zien op geloof ik... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Inderdaad. Six Feet Under speelde toen En later om vier uur 's nachts (zaterdag) S.Y.L wat naast Death toch wel het hoogtepunt van het festival bleek voor mij. Veel meer heb ik ook niet gezien die editie.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
yep was er zeker bij! GENIAAL optreden! (de week erna met voor death mogen openen in Waregem met Pre Mortem) |
|
quote: Ivind t zielig voor jou ouders en niet voor die van tjuk.. hun zoon is tenminste dood, jou ouders zitten nog steeds met jou opgescheept.. pfff In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hier nog twee vingertjes omhoog! Al was ik daar maar 1 keer natuurlijk, maarja, da's niet metal. |
|
Ja, was er ook bij. Heersch Dynamo was dat. Emperor, Enslaved, Immortal, Death, SYL, Dimmu Borgir Pantera viel me toen wat tegen trouwens, die Phil was zo stoned als een aap man.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kan dit niet een keertje in Dynamo komen ...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, maar ik vond het destijds jammer dat ze die nummers van 'Scream Bloody Gore' en daarvoor niet speelden. Nu denk je "gaaf dat ik dit wel heb gezien". Hoe de tijden kunnen veranderen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nog een vinger! |
|
Hier ook een vinger. Echter vond ik er niet veel aan. Het geluid was dacht ik wel goed maar de band was te apathisch, danwel te stoned om maar een beetje show weg te geven. Je kon net zo goed thuis op de bank zitten met een biertje en de elpee opzetten. De bassist leek meer bezorgd te zijn (zo kwam het op mij over) of zijn haar wel goed. Poser! Die combat tape die hierboven gemeld is...toffe show...helaas wel te kort! Het zou wel leuk zijn als die eens een keer officieel op dvd uitkomt. (hetzelfde geld voor de Speed Metal Hammer Roadshow tape met Overkill, Agent Steel en Anthrax) bub |
|
quote: letterlijk wat jij zegt |
|
quote: Inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 24-11-2012 17:14] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |