IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wat verwacht je van 2007 als "metaljaar"? Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2007 13:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Voordat het jaarlijstentopic 2006 er helemaal mee vol wordt gespamd....

2007 Is voor mij al goed begonnen met de nieuwe Legion of the Damned en ik ben er van overtuigd dat Killing Peace" van Onslaught ook een klapper gaat worden. Denk dat Dimmu Borgir ook met iets aardigs gaat komen. Nieuwe Moonsorrow is ook erg lekker geworden.

Jullie meningen en verwachtingen?

spelfout weggehaald...

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-01-2007 13:48 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Wordt dit niet weer een jaar met een nieuwe Nile plaat aangezien die om de twee jaar iets uitbrengen?

R.
Usericon van R.
Posted 09-01-2007 13:50 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nieuwe lifelover.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-01-2007 13:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik verwacht een nieuwe...

Metallica
Guns n' Roses
Megadeth
Iced Earth
Mayhem
Marduk
Judas Priest
Dimmu Borgir
King Diamond

En ik verwacht ook dat al die platen enorm gaan heerschen!
Stiekem hoop ik op een nieuwe Emperor of een nieuwe Mercyful Fate, maar dat zal wel niet...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-01-2007 13:57 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Leuke, gezellige festivals, een nieuwe Carnal Leftovers cd, mooie optredens met Carnal Leftovers en Departure.

Verder hoop ik weer een hele zooi nieuwe muziek te ontdekken.

Ik kijk uit naar de nieuwe Anathema, en Megadeth boeit mij ook wel.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-01-2007 13:58 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 13:48 schreef Audiophile het volgende:
Wordt dit niet weer een jaar met een nieuwe Nile plaat aangezien die om de twee jaar iets uitbrengen?

zou wel heel erg geil zijn!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-01-2007 14:09 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Een nieuwe King Diamond, Sieges Even, Candlemass en While Heaven Wept.

En ze staan bij voorbaat in mijn top 10 van 2007!

bub

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2007 14:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 13:50 schreef R. het volgende:
Nieuwe lifelover.
+ Nieuw Forgotten Woods werk.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2007 14:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nogmaals, met de nieuwe Immortal, Marduk, Dimmu Borgir, The End, Lunar Aurora, Moonsorrow, Mayhem, Opeth, Porcupine Tree, Blackfield, in aantocht lijkt het weer een topjaar te worden. Nu maar hopen dat er ook nog wat goeie nieuwkomers te verwelkomen zijn

En ik hoop op een nieuwe Nile en een nieuwe Gojira

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2007 14:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Bestaat Immortal alweer dan? En ik dacht dat LA het voorlopig ook voor gezien hield.

Ik wil helemaal niet nog een LA. Ik heb de laatste twee amper gehoord. En de hype komt me ook m'n neus uit.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-01-2007 14:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Is dat zo, een nieuwe Opeth?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-01-2007 14:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

het nieuwe jaar begint al goed met: Novembers Doom, Pain Of Salvation, Moonsorrow en Therion... Als dat geen goed begin is....

I Find That I Am Not There...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-01-2007 14:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 14:20 schreef Greycloak het volgende:
Is dat zo, een nieuwe Opeth?

van de opeth site:

Mikael has started writing for what is supposed to be the 9th Opeth record and is also working on a as of yet unnamed side project. The members of the band wish to extend a big "thank you" to all our fans worldwide who came and saw us on the "Ghost reveries" world tour 2005/2006. Thanks also to the promoters and agents who made this tour possible. We hope to see you again soon!

I Find That I Am Not There...

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2007 14:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nieuwe Opeth wordt verwacht eind 2007, dus duurt helaas nog wel eventjes.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-01-2007 14:28 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

2007 gaat in ieder geval een shitload beter worden dan 2006

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2007 14:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 14:16 schreef kwelgeest het volgende:
Bestaat Immortal alweer dan? En ik dacht dat LA het voorlopig ook voor gezien hield.

Ik wil helemaal niet nog een LA. Ik heb de laatste twee amper gehoord. En de hype komt me ook m'n neus uit.
De nieuwe Andacht is volgens mij vandaag officieel uitgekomen. Zie LA topic.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-01-2007 15:10 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Nieuwe Neurosis? iemand?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2007 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe DOWN

En hopelijk weer eens een teken van leven van Esoteric ..

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-01-2007 15:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 15:10 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Nieuwe Neurosis? iemand?

+ 1

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2007 15:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou mooi zijn, maar moet zeggen dat ik Neurosis niet echt een stijgende lijn vind hebben .. hjopelijk gaan ze een tandje intenser op nieuwe werk, zeker omdat ze momenteel één van de meest gekopieerde band ooit zijn

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-01-2007 15:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 14:28 schreef Argus het volgende:
2007 gaat in ieder geval een shitload beter worden dan 2006

Dat is wel te hopen, ik kon mijn lijst niet tot 10 vullen van 2006

"This one is older than shit, heavier than time!"

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-01-2007 15:21 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 15:20 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is wel te hopen, ik kon mijn lijst niet tot 10 vullen van 2006

Ik ben er voor gaan zoeken. Resultaat: inderdaad bands die ik eigenlijk helemaal niet bijster goed vind maar die in ieder geval iets uit 2006 hadden

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2007 15:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat heet gebrek aan smaak en geen slecht metaljaar.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-01-2007 15:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2007 15:22 schreef Chelman het volgende:
Dat heet gebrek aan smaak en geen slecht metaljaar.

Tuurlijk joh

"This one is older than shit, heavier than time!"

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-01-2007 15:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

De herrijzenis van Chuck.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-01-2007 15:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Misschien een nieuwe malevolent creation? Warkult en teh Will 2 kill kon ik overslaan.

Verder weet ik veel, dat zie ik wel.

Suck my piss

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com