|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt dit niet weer een jaar met een nieuwe Nile plaat aangezien die om de twee jaar iets uitbrengen? |
|
Nieuwe lifelover. |
|
Ik verwacht een nieuwe... Metallica Guns n' Roses Megadeth Iced Earth Mayhem Marduk Judas Priest Dimmu Borgir King Diamond En ik verwacht ook dat al die platen enorm gaan heerschen! Stiekem hoop ik op een nieuwe Emperor of een nieuwe Mercyful Fate, maar dat zal wel niet... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Leuke, gezellige festivals, een nieuwe Carnal Leftovers cd, mooie optredens met Carnal Leftovers en Departure. Verder hoop ik weer een hele zooi nieuwe muziek te ontdekken. Ik kijk uit naar de nieuwe Anathema, en Megadeth boeit mij ook wel. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: zou wel heel erg geil zijn!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Een nieuwe King Diamond, Sieges Even, Candlemass en While Heaven Wept. En ze staan bij voorbaat in mijn top 10 van 2007! bub |
|
quote:+ Nieuw Forgotten Woods werk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nogmaals, met de nieuwe Immortal, Marduk, Dimmu Borgir, The End, Lunar Aurora, Moonsorrow, Mayhem, Opeth, Porcupine Tree, Blackfield, in aantocht lijkt het weer een topjaar te worden. Nu maar hopen dat er ook nog wat goeie nieuwkomers te verwelkomen zijn En ik hoop op een nieuwe Nile en een nieuwe Gojira Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bestaat Immortal alweer dan? En ik dacht dat LA het voorlopig ook voor gezien hield. Ik wil helemaal niet nog een LA. Ik heb de laatste twee amper gehoord. En de hype komt me ook m'n neus uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is dat zo, een nieuwe Opeth? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het nieuwe jaar begint al goed met: Novembers Doom, Pain Of Salvation, Moonsorrow en Therion... Als dat geen goed begin is.... I Find That I Am Not There... |
|
quote: van de opeth site: Mikael has started writing for what is supposed to be the 9th Opeth record and is also working on a as of yet unnamed side project. The members of the band wish to extend a big "thank you" to all our fans worldwide who came and saw us on the "Ghost reveries" world tour 2005/2006. Thanks also to the promoters and agents who made this tour possible. We hope to see you again soon! I Find That I Am Not There... |
|
Nieuwe Opeth wordt verwacht eind 2007, dus duurt helaas nog wel eventjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
2007 gaat in ieder geval een shitload beter worden dan 2006 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:De nieuwe Andacht is volgens mij vandaag officieel uitgekomen. Zie LA topic. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuwe Neurosis? iemand? |
|
Nieuwe DOWN En hopelijk weer eens een teken van leven van Esoteric .. |
|
quote: + 1 |
|
Zou mooi zijn, maar moet zeggen dat ik Neurosis niet echt een stijgende lijn vind hebben .. hjopelijk gaan ze een tandje intenser op nieuwe werk, zeker omdat ze momenteel één van de meest gekopieerde band ooit zijn |
|
quote: Dat is wel te hopen, ik kon mijn lijst niet tot 10 vullen van 2006 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ben er voor gaan zoeken. Resultaat: inderdaad bands die ik eigenlijk helemaal niet bijster goed vind maar die in ieder geval iets uit 2006 hadden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat heet gebrek aan smaak en geen slecht metaljaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tuurlijk joh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De herrijzenis van Chuck. |
|
Misschien een nieuwe malevolent creation? Warkult en teh Will 2 kill kon ik overslaan. Verder weet ik veel, dat zie ik wel. Suck my piss |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |