|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Allemaal? Elexorien - Elexorien in april/mei Bruce Banner |
|
Stiekem, omdat je dat eigenlijk niet op ZM mag zeggen? Verwacht een aanzienlijk beter produkt! Bruce Banner |
|
Vast kut |
|
We gaan speciaal voor jou een promo met allemaal bumnotes erdoor maken. Dat, en "je luistert naar de nieuwe cd van Elexorien" elke 6 seconden. Bruce Banner |
|
.. dude .. ik luister echt niet alles hoor ... wil normaal dood // |
|
Stuur me dan je Battlelore-promo, of hou op met jammeren en geef gewoon toe dat je hem tof vindt. Edit: ik wacht overigens met smart op de nieuwe Moonsorrow, Battlelore, en Guns 'n Roses [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-01-2007 21:03] Bruce Banner |
|
Hehehe nee, die heb ik voor de grap geluisterd en vrij rap afgezet, gehuppelkut |
|
Je kan beter iets doen om de sfeer (als die er al is) van het album te breken. "POEPERDEPOEP ZAT OP DE STOEP *BUUUUURP*" lache, en buitenlanders snappen het toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-01-2007 21:06] |
|
Of tijdens optredens roepen dat je bier aan mij geeft! |
|
quote: Dat zal me worst wezen hoor... Maarre dus wel benieuwd!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Verdomd veel zin in het nieuwe materiaal van Immolation, Mayhem, Metallica(?), Dimmu Borgir, Nile(?), Novembers Doom en Marduk Er zal best nog wel meer kont schoppend spul uitkomen maar dit schoot me als eerste te binnen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Jaaaa jaaaa jaa... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nieuwe cd's waar ik naar uitkijk: Sigh, Thurisaz, eigen Gorath, Shining, Detonation, Panchrysia, Cor Scorpii en waarschijnlijk een resem meer! |
|
quote: JUIST! Gewoon doorgaan waar Windir gestopt is. Wanneer komt ie uit? Bruce Banner |
|
Geen idee. Ik heb nog geen idee voor wanneer de studio geboekt is. Zou Orphaned Land een nieuwe uitbrengen in 2007? |
|
quote: +1 En 2007 is natuurlijk het jaar van de 2de Dimensional psychosis release. |
|
quote: Que? Er was toch al zo'n andere Windir-band? |
|
quote:Vettig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vreid, maar die maken wel andere muziek. Cor Scorpii gaat met iets vergelijkbaars door. (en dat heerscht. ) Bruce Banner |
|
quote: En het zijn weer dezelfde figuren? |
|
Shining en Marduk. |
|
quote: Wel een paar geloof ik... Hub de Galliër weet er wel meer van, als ik me niet vergis. Bruce Banner |
|
quote: Volgens het alwetende () Metal Archives zit er maar 1 lid van Vreid ook in Cor Scorpii: http://metal-archives.com/band.php?id=47087 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maar dus wel 3 van Windir Righ, Strom, en Steingrim?? Edit: hupsachduscheissekee: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2032592 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-01-2007 22:24] Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |