|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: die massage wat ik wil is m'n buik te klein voor, om op te schrijven dan.. [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 13-01-2007 0:37] |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Laatste plaats foor Carach Angren..ben ik bang, blackmetal is een ondergesneeuwd kindje. Als Portall weer net doet alsof ze Machine Head zijn dan winnen ze natuurlijk weer...Ik zet m'n geld op Portall. E19,93 maar...mocht de zangeres van XtinXionX nou topless op het podium verschijnen, dan ben ik heel makkelijk en switch ik naar hunnie! E20,72 Daarintegen....Als de contrabass van TLP ook meedoet dan is het al weer wat lastiger E21.98 op TLP dan. De rest is mij onbekend en ben dus genoodzaakt om aanwezig te zijn. Als je me zoekt...Ik sta dicht bij, dan wel aan de bar. ( omschrijving Realmrot )...Mooie jongen,..geil,..bezopen,..lang haar,...zwart T-shirt en ik hou van hardrock(schuinestreep)metal. Succes vvrienden van de VARA |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: LOL, Ik zal t eens vragen aan haar ok!! |
|
quote: Ja, blegh, wat een attitude heeft die zanger/ gitarist zeg. Als ze winnen komt dat echt helemaaaaal nooit meer goed. Ik hoop op X-tinxion. |
|
Ik hoop natuurlijk op Mytholic, al zou ik het ook leuk vinden als Carach Angren naar Wacken zou gaan. edit: en X-tinxion natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 13-01-2007 20:28] |
|
renYek hier: ga het niet redden om hier bij te zijn helaas |
|
1. Portall 2. Ik stink John 3. TLP 4. Mythlorian 5. Mytholic 6. Carach Angren CA niet zozeer als laatste omdat het black is maar omdat het met enkel zang/gitaar, keys en drums een uitstraling van niks heeft op het podium. |
|
Als er iets onvoorspelbaar is, dan is het wel de uitkomst van een dergelijke wedstrijd. Ben erg benieuwd naar de uitslag. De inzet is ook niet mis. Succes aan allen! Bruce Banner |
|
Kep er zin an!! |
|
we zijn de contrabass al aan het invetten! |
|
zondag alweer!! |
|
jaa heb er ook zin in! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hoeveel geld krijg je van ons voor een toffe lichtshow? |
|
S.T.O.M.P. |
|
quote:hihi ja ben omkoopbaar met bier wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hahaha komt goeeee |
|
quote: mag ik met jou douchen dan? |
|
quote: mmmmmmmmmmm |
|
Dan mag hanneke DAT gaan belichten! |
|
Mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
quote: Succes allemaal! [spandoek] RATJEEE RATJEEEE![/spandoek] |
|
denk dat ik ook wel even een kijkje ga nemen iemand al een programma/volgorde? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |