|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
morgenmiddag wordt er een loting gedaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik zie morgen wel of ik kom |
|
is om 10 uur al afgelopen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: tssssss Gewoon komen man!! |
|
quote: echt? |
|
Zeker wel poppetje! Alleen nog effe kijken hoe ik daar kom. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En uiteraard ben ik genoodzaakt over iedereen heen te urineren die niet stemt op m'n Ratje. *knikt wijselijk* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
De lichtvrouw van morgen heeft me net een groot geheim verklapt; ik verwacht dan ook morgen door dezelfde lichtvrouw behoorlijk volgekanteld te worden met het goudgele gerstenat. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jij bedoelt vast dat bier in ruil voor een vette lichtshow |
|
tijdschema ??? |
|
Ik begreep dat het om 4 uur begin.. als ik het me niet verkeerd herinner.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
al je nou eens die zonnebril van me meeneemt die al 9 maanden bij jou ligt? |
|
quote: Zal ik dat eens doen ? Die is M ook maar een keer of, mwoah, 10 vergeten ofzo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Deuren open: 17.00 Aanvang: 18.00 |
|
dat zou prettig zijn, want ik heb ook nog steeds geen nieuwe hehe krijg je nog bier ook! |
|
quote: Ahah! Was ik me toch even foutief geinformeerd. @Renyek: Check! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
Wat was de uitslag? |
|
fukk, helemaal vergeten bier te fixen voor Illu.. maar toch bedankt voor het meenemen van de zonnebril |
|
quote:Mythlorian heeft gewonnen |
|
Mmm, die vond ik niet zo. Portall en Ekstinksjion vond ik enorm knallen! |
|
Tof je weer eens gezien te hebben! ps, met je work-out body heee |
|
Was een lekker gevarieerde avond! Mythlorian-ists, nogmaals gefeliciteerd en grijp ze op wacken! |
|
Bedankt allemaal, ik heb genoten van alle bands gister, we gaan iig ons best doen im Deutschland! Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |