|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lugubrum komt uit belgie... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Ik ben niet onder de indruk van nederlandse black metal... |
|
ik vind liar of golgotha heel goed maar dat zal wel geen echte blackmetal zijn (alhoewel de bandleden daar waarschijnlijk anders over denken) cirith gorgor vind ik niet veel. |
|
er staat ook nederlandse Tussen Haakjes.... That which is to be denied shall be denied; That which is to be trampled shall be trampled: That which is to be spat upon shall be spat upon!! |
|
De Nederlandse black metal underground is wel goed inderdaad... Liar of Golgotha ben ik niet van onder de indruk, Cirith Gorgor ken ik niet. Salacious Gods ook niet, Serenade of Darkness zal me aan m'n reet roesten... Maar als ik het zo bekijk maken volgens mij Fluisterwoud en zijprojecten het grootste deel uit van die underground |
|
Ik hou niet zo van underground. Veeeelste hard allemaal. Doe mij maar Dimmu Borgir. Of Bon Jovi. Da's pas muziek man! Nee, serieus de neerlandse underground ben ik niet echt mee op de hoogte. Maar het lijkt alsof de meeste bands symfonische black zijn (zoals ja, Serenade of Dorkness, Liar of Gorgonzola, etc). |
|
quote: Lugubre(voor hoever het nog underground is)??? Wat ik daarvan gehoord heb is het toch echt wel ug!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
en unlord?? ik vind hun muziek best goed. maar als deze band inderdaad een zijproject van een nederlandse band is die willen in haken op de kortstondige populariteit van Blackmetal vind ik dat best wel storend. |
|
Unlord is gewoon op TMF, en dus niet underground. Unlord is tevens vrij saai. |
|
Ik vond er ook weinig aan... Wat een kritisch stel zeikerds zijn we toch |
|
Ik ben ook niet de grootste underground-kenner nee... maar de volgende Neerlandse bands spreken mij wel aan: Fluisterwoud Fenris (Ja, gemeente Woerkum, haha! ) Imbolc (Oké.. death/black) Onheil En ongetwijfeld nog een paar bands die nu even in mijn death metal bui niet naar boven komen drijven..... Ik, Wil Schuurman |
|
Iscariot vind ik echt helemaal geweldig! |
|
Valt Gotmoor hier ook onder? Wat die gasten heerschen ook wel de pan uit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
gotmoor is ok belgisch |
|
quote: Mijn fout. Maar toch zijn ze vet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dat zeker |
|
quote: - Liar of Golgotha heb ik altijd vrij saai gevonden.. live kwamen ze wel goed over, maar cd vind ik nix.. - Salacious Gods... wel strakke muziek, beetje gelikt, maar toch.. voldoet waarschijnlijk niet aan het 'underground blackmetal' .. - Serenade of Darkness?? Waar komt die naam nou ineens weer vandaan.. dat is GEEN blackmetal, dat proberen ze ook niet te maken voor zover ik weet.. lol |
|
Liar of golgotha vind ik cool, evenals unlord en tja... Boeit mij het allemaal wat? nee.. als ik naar iemand op straat toe ga en zeg: "ken je Unlord" dan zegt ie: "Nee" Dus --> Underground Dit slaat nergens op. |
|
quote:Nee das raar, zelfs al zou je vragen of ie Dimmu Borgir kent.. Zegt 9 v/d 10 ook nee. |
|
unlord (althans dat wat ik ervan ken) vind ik inderdaad wel goed. voor de rest volg ut niet echt zo. dat salacious gods, keer ceedee gehoord, kon me toen niet echt heel erg boeien. en heb je bij mij in de regio nog wat van die zooi, vink ook niet wat. en achja unlord op tmf en geen underground, ut zal mij allemaal een reet wezen |
|
mmmja mij eigenlijk ook, maar Unlord is gewoon SAAI!! Dussssss, dan houdt het op... |
|
De titel van dit topic lijkt trouwens op de aanhef van een brief die je aan goede vrienden schrijft. Beste Black Metal underground, Ik (IK JA) heb gehoord dat jullie nogal True ende Evil zijn. Graag zou ik ook True ende Evil zijn. Ik heb al een paar MP3's van Nightwish en Dimmu Borgir gedownload, ben ik nu goed op weg True te worden? Met vriendelijke groet, Satan666rulez |
|
VARGEN:!!::: OFFTOPIC: 'NATAS LIAH' blijft flauw... |
|
VALORIAN: JA! |
|
quote: WEL WAAR! (sorry for the slowchat.. boring) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |