|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
DAT ZEG IK! JA! |
|
Btw vind Letsel toch wel aardig drummer doet et zeer goed, heb ze laatst gezien in LWD, wordt tijd voor serieuze gigs !!! Gr T. |
|
ik vind eternal conspiracy zeer heerschen maarja das met veel keyboard vrouwenstem en eigenlijk geen black metal meer |
|
duh.... don't ever become Dani Filth... first rule of blackmetal lolololol hehe nah... ze zijn echt tof man hoe kom je daar nu bij??? what a load a crap man !!! drummer? tja... wat ben jij dan? ken je wel drummen? tjonge... vind et nogal wat dat je dat zo zegt... nah als dat zo is, dan pis ik op je graf !! gr T. |
|
quote: gelukkig is fluisterwoud geen poser blackmetal geworden |
|
jezus.Thus Spank.... Zit je zelf in die band of zo.........volgens mij ben jij de drummer of zo...... maar goed als je er zo over denkt... zijn er meer mensen die Letsel goed vinden? vast niet, maar goed........ That which is to be denied shall be denied; That which is to be trampled shall be trampled: That which is to be spat upon shall be spat upon!! |
|
Ik ken wel mensen die Letsel goed vinden ja. Ik was zelf niet zo onder de indruk van die mp3'tjes, maar ja, dat zijn maar mp3'tjes he. Wat niet is kan nog komen... ik vond het in ieder geval niet slecht, maar ook niet echt goed. Om het 'poser spul' te noemen gaat echter veel te ver. |
|
Letsel is een toffe beginnende band, black band... idd de demo is niet zo nee, wat wil je met 2 microfoons zoveel geluid moet opnemen... dat wordt 1 brei !! lol maar ik moet zeggen dat et er toch wel netjes opstaat !!!!! |
|
Eigenlijk is dit weer een belachelijke topic, want DE BESTE UNDERGROUND BAND bestaat niet!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: wij(intestterror) hebben drums zang gitaar en bas met 1 microfoon opgenomen ,en dat klonk redelijk goed No meat is sweater |
|
quote: eigenlijk wel... No meat is sweater |
|
hehe gaat dit over de band die met de minste microfoons een demo kan opnemen? okay welke band heeft zijn demo met hun jongste zuster haar MY FIRST SONY opgenomen en toch een platen contract gekregen.. duh guys wat maakt dat nou uit... gaat om de muziek, gaat niet om productie... productie komt later wel, en als de life gigs ook goed klinken is er niets aan de hand.... Gr T. |
|
Hej ik vin dit op zich wel een coole topic... alleen zijn er 2 lulletjes die ontzettend op mijn zenuwen werken. En wel te verstaan Fenriz en/of Spanky. Willen dez(e) person(en) hun bek ff houwen verder? Dank je wel. |
|
quote: Ik vind COF een nep-band, me zusje luistert er ook naar. |
|
COF? Wa's Da? Dit slaat nergens op. |
|
quote:ZO leer je nog eens wat! wij zijn zo underground dat de commerciele wereld sinds we online zijn, voor ons open gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 28-01-2002 12:53] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Okeee jongens en meisjes....... het is nu wel leuk geweest denk ik of niet...... er komt niets nieuws naar voren.... ik heb alleen nog maar fluisterwoud en Liar of Golgotha gehoord(en letsel) we komen niet echt tot iets leuks. by the way.....chek mij homepage es... www.drink.to/letsel LOL...dit was dus eigenlijk nergens voor nodig. bedank voor de complimenten René. Willen jullie npg meer kwijt over dit topic... ga je gang, maar kom niet weer met dezelfde...sferische...bands aanzetten ok... HEIL! That which is to be denied shall be denied; That which is to be trampled shall be trampled: That which is to be spat upon shall be spat upon!! |
|
ik vin salacious gods en cirith gorgor best ok als underground. fluisterwoud en onheil kunnen er ook mee door, al geef ik de voorkeur aan die eerste. fenris en imbolc ook maar die waren al genoemd. en infinity vond ik erg stoer maar die zijn uit mekaar. cimmerii kan er ook bes mee door. voeg daar overal even 'vind ik' aan toe voordat ik weer tien onzinnige reacties krijg so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
SNOTAapeman... oh maar waarom moet ik mijn bek dan houden? als je een reden weet hou ik mijn bek wel... als je niet een reden hebt dan stel ik voor dat je voor je zenuwen wat valiumpje neemt of een dozijn.. ik schijt op je graf ! |
|
SNOTAapeman... oh maar waarom moet ik mijn bek dan houden? als je een reden weet hou ik mijn bek wel... als je niet een reden hebt dan stel ik voor dat je voor je zenuwen wat valiumpje neemt of een dozijn.. ik schijt op je graf ! |
|
Kan iemand mij vertellen of MALIGNANT de moeite waard is? |
|
René is gay |
|
Hoe weet jij dat? vind het niet erg hoor... een keer goed hoesten en hij zit er in zaalig.... dus snotaapie kom maar ff langs |
|
Infinity..........R.I.P. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |