![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Lijstje!!! ![]() - Lainedil Bruce Banner ![]() |
|
Hmm vind het vrouwke misschien wel interessant ![]() |
|
En 3 mei dus in Nijmegen (Staddijk) :D ![]() |
|
Aanwezig! ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Lijstje!!! ![]() - Lainedil - Regeer ![]() |
|
Oh ja, hier ben ik bij. - Lainedil - Regeer - NecRobert Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Och een woensdag, dan ben ik toch vrij en kom ik dus wel even. ![]() |
|
Godver! Gaafheid!!!! ![]() ![]() - Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
- Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
- Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen - Ohneschwanz Verrassend triviaal ![]() |
|
Geweldig nieuws, hier moet ik bij zijn. - Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen - Ohneschwanz - Lowlife ![]() |
|
Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen - Ohneschwanz - Lowlife - Smoochy SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen - Ohneschwanz - Lowlife - Smoochy - ghost_of_perdition Echt niet. ![]() |
|
- Lainedil - Regeer - NecRobert - Onweerwolf - The Chosen - Ohneschwanz - Lowlife - Smoochy - ghost_of_perdition - Marc Beëlzebub Judas ![]() |
|
Kunnen we er net zo goed "the usual bezoekers" van de Vera van maken. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
je bent toch moddereter? nou, verander het maar!! ![]() Suck my piss ![]() |
|
Wat is het en ga ik dit leuk vinden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Black Metal en nee dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Mooi, hoef ik me niet te haasten het te gaan zien, mede omdat ik 's woensdags al om 19:50 klaar mag zijn met werken geen enkel probleem dus. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Dat is wel een HELE vage omschrijving... Het is niet echt te vergelijken met wat men van BM zou verwachten. Geen paint ofzo en de muziek is heel sferisch/mysterieus en vooral afwisselend. Je kan wel horen dat er BM invloeden inzitten, maar om dit nu gewoon "black metal" te noemen, zou ik niet doen. @ Greycloak: kan je wel ff wat via de MSN sturen mocht je willen weten wat het precies is... ![]() |
|
quote: Ik ben het volledig met je eens! Ik ging er echter van uit dat het voor Gerald gewoon Black Metal is en dus muzikaal behang voor tijdens het bier drinken. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Hahaha ![]() ![]() ![]() Daar heb je toch wel een erg goed punt. ![]() |
|
Hmz, gewoon na het werken naar huis dus. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ja kan natuurlijk ook gewoon komen bier drinken, of ben je daar te oud voor geworden? Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |