|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer van dat Serenade of Darkness. Zon kut band maakt je toch aan het twijfelen om maar thuis te blijven. |
|
Das mooi om ff een pauze in te lassen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ..en om je wonden te helen. Een veldslag wil ik zien! Bruce Banner |
|
quote: Reaal regelt het allemaal Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gereserveerd |
|
Damn..dat moet ik ook nog doen.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Executed Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Metalized Blood wrote: ''Alweer die hypocriete Christenhonden die hun eigen geloof te kijk zetten ???'' Op de site van Fear Dark staat niets over religie ofzo, als je hen e-mailt krijg je dat ook niet te horen. Oftewel: kennelijk zit er iets scheef tussen je oren Als ze in dit fest hun hand hebben (wat ik mij overigens afvraag, maar goed) dan bewijzen ze mijns inziens het tegendeel. Volgens mij verwar je dus het label met een van hun bands ofzo? Die chr. heavy metalband Narnia brengt cd's uit via Nuclear Blast. Zijn die nu ook ineens christelijk? Lastig hoor, om objectief te blijven Oftewel: waarschijnlijk kom ik even kijken [Dit bericht is gewijzigd door Dark JB op 20-03-2007 21:34] |
|
volgens mij heb ik wel es gelezen dat Markus Staiger inderdaad christelijk is... (iets in een dimmu interview van een jaar of 6 terug) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: wat een frustratie, volgens mij ben je zelf redelijk gristelijk of niet? Je moeder. |
|
Toch frappant dan dat de meeste bands die fear Dark heeft het Christendom als thema hebben: Antestor Lyrical theme(s): Christianity, Destruction of Evil Kekal Lyrical theme(s): Philosophy, Christianity Immortal Souls Lyrical theme(s): Winter, Love of Christ Morphia Lyrical theme(s): Christianity, Suffering Slechtvalk Lyrical theme(s): Christianity, Fantasy Sympathy Lyrical theme(s): Christianity, Philosophy, Death, etc. Taketh Lyrical theme(s): Christian,Fantasy |
|
quote: Je vergeet Mortification. Die Christenhonden brengen al sinds 1990 CD's uit op Nuclear Blast. |
|
Regoxl, ben je er de 25e bij, of wat? Bruce Banner |
|
Hmmms ik zit ook nog even te kijken of we binnen komen vallen. Hoe groot is die tent? Lees, is dat handig zondag te gaan verzinnen daar wel of niet heen te gaan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Volgens mij is het beste een ruime zaal, van wat ik gehoord heb althans... Je moet maar ff zien, maar het reserveren is geloof ik gratis dus daar zul je ook geen buil aan vallen mocht je toch besluiten niet te komen. Dus wellicht tot zondag! |
|
quote: Als ik er ben dan ben ik die 'andere man' die Lain anaal neemt Maar ik zal zo eens kijken hoe dat reserveren zit. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Christianity, fantasy Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: De zaal is groot zat. Ik gok dat er wel 600 man in kan. En met een beetje geluk: Leffe Tripel |
|
quote: " 1 pot nat metal" Bruce Banner |
|
quote:En gaan dit najaar weer een wereldtour doen |
|
Morgen, negers! Bruce Banner |
|
quote: ow Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Argus, trek je je mooiste tutu aan? Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |