|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vandaag halve mof Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Half? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Damn..Het was heerschend gisteren. Alleen die witkoppen vond ik bout..maarja geen verspilde minuten geweest..lekker frikootjes met Argus gehaald Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
is het nog wat meer volk gekomen? Ik ben na serenade of darkness weg gegaan. |
|
quote:Nope. Rest van de avond was ook erg rustig... |
|
Beetje jammer, maar verder wel gezellig :lakrisal: |
|
Bij Heidevolk was het best wel druk niet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Over het algemeen een vrij rustige avond inderdaad, de zaal was dan ook wel behoorlijk groot voor een dergelijk festival. Na flink verkeerd te zijn gereden kwamen we tijdens Elexorien binnen (1,5 uur later dan gepland). Stonden lekker te spelen al werd het geluid soms erg overstemt door de bassdrums. Serenade of Darkness kon me niet boeien en na 2 nummers zjn we dan ook maar gaan eten. Gernotshagen speelde ook prima, alleen jammer van de matige respons. Heidevolk weet er altijd een feestje van te maken, zo ook nu. Het leek inderdaad ineens een stuk drukker maar achterin de zaal was het helemaal leeg. Bij Black Messiah werd het ineens wel erg rustig, ze speelden dan ook niet op een goed tijdstip voor mensen die met het openbaar vervoer waren en op een zondagavond. Het geluid was niet geweldig, maar een leuke set met natuurlijk weer de vette afsluiter (Moskau of hoe je dat bij hun ook schrijft). Al met al wel een gezellige avond, op een andere dag was het waarschijnlijk wat drukker geweest. Heb alweer zin in vanavond |
|
Had jij me een sms gestuurd? Ben bijna al m'n nummers kwijt, dus herkende het niet meteen... En ook gewoon niet even bier komen drinken he? Bruce Banner |
|
quote:Ja dat was ik, maar die was achteraf gezien nogal overbodig . Beetje moeilijk als ik je alleen op het podium zie, volgens mij waren jullie al snel weg . |
|
Ik ben nog tot halverwege Genotsknotsen gebleven. Tijd genoeg gehad dus. Bruce Banner |
|
quote:Niet gezien, vrijdag dan maar |
|
Juist! Tot dan. Bruce Banner |
|
quote: Gofferdomme jezelf nog geeneensch aangemeld bij ons??? btw wij zijn tijdens die witkoppen ook frikootjes gaan kauwen [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-03-2007 15:41] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat is niet waar, want de vorige editie was een bomvolle zaal op deze zelfde lokatie. Echter was het toen op een vrijdag. |
|
Misschien waren er toen wel heel veel dikke mensen... Maar goed, verder was het een goed feestje, en op de terugweg was er altijd nog Lainedil om iedereen wakker te houden, whahahaha.... |
|
Dat moet een dolle pret geweest zijn zeg! |
|
quote: Speciaal voor jou hap ik wel even hoor. Komt ie: *hap* En ja: het wás een dolle pret. Bruce Banner |
|
quote: De volgende keer wil ik wel mee |
|
quote:Hoe aangemeld? Dan denk ik dat ik wel weet wie jullie waren, die zeiden dat de frikandellen en friet goedgekeurd waren? |
|
Oops dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 26-03-2007 17:57] |
|
Nou... ik HAD dus een hele zooi mooie foto's van dit festival, maar door een domme fout (dacht dat ik alles naar de HD had gekopiëerd) zijn ze nu dus allemaal gewist... |
|
Dude.... Bruce Banner |
|
Gelukkig heb ik de foto`s nog Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |