![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Komt goed uit. Vista ondersteund ook niets. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Hmm populairistisch geneuzel. Ik kan alles draaien met mijn pc met vista .. Oh nee, spelletjes uit jaar 0 niet .. ![]() |
|
quote: Ik vermoed dat je simpelweg geluk hebt. Jij bent echt de eerste die ik tegen kom die tevreden is. En het is ook wel vreemd dat windows de ondersteuning van xp ook ineens heeft verlengt. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 22-09-2008 10:41] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Moet je meer mensen leren kennen ![]() Wat ik veel hoor zijn mensen die een aftandse pc die XP net aan kon nu met vista willen laten lopen, tja .. dat wil nie ... ![]() |
|
quote: Grindminder kocht een nieuwe pc met Vista en liep weken te kloten om de boel normaal te laten draaien. Een collega van mij heeft ook weken lopen klooien en vroeg op een gegeven moment of iemand nog xp voor hem had. Was ook een splinternieuw ding. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Wel genoeg intern geheugen? Ik heb tijdje terug een nieuwe slet (dell) gekocht en met name na de SP1 update draait ie als een tierelier. Dell kwam laatst ook met een bios update die de multicore wat beter gebruikt waardoor hij nu nog lekkerder loopt ... Wat ik wel gedaan heb is die overdreven veiligheidszooi uitgezet, helpt ook veel. ![]() |
|
Ach, het zal allemaal wel. Mijn pc loopt nog goed op xp en al die eyecandy van vista doet mij niets. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Dan hier nummer 2. Vista heerscht ![]() En nog geen enkel probleem tegengekomen. ![]() |
|
Enige waar ik mee zat was er geen LPT-1 poort op mijn pc zit ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Die eyecandy van XP wel? Anders was je op dos blijven draaien ofnie ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Zet alles persoonlijk naar windows classic. Heb anders het gevoel alsof ik met een bart smit apparaat zit te spelen. 3D bladeren ed hoeft voor mij niet zo. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Vind ik ook, met name omdat het de functionaliteit eigenlijk niet verbeterd. Dat alt-tab mechanisme in vista bijvoorbeeld is wel weer handig. Tevens het multi-desktop idee dat o.a. linux goed gebruikt is functioneel. Dat moeten ze in windows ook eens een keer standaard gaan ondersteunen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ook nog geen enkel probleem gehad met Vista ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Ik ook niet. Waarschijnlijk komt dat doordat ik het niet gebruik ![]() ![]() |
|
Ik vind explorer echt een ramp in vista. Ik zie telkens geen aangemaakte datum enzo. Ik krijg het uiteindelijk wel in beeld, maar als ik de boel afsluit en weer opstart is het weer weg. Ik zal vast iets fout doen, maar ondertussen heb ik ultra explorer op de pc gezet. Verder krijg ik het programma van m'n telefoon nog steeds niet werkende met vista. Voor de rest werkt het allemaal prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik vind het mediacenter echt een ramp. Verder de kopieer performance is zeer triest (vooral naar een netwerkschijf). Ik werk er inmiddels een half jaar mee, dus ik ben gewend aan de gebreken. Ik heb Vista Ultimate 64bit. ![]() ![]() |
|
Dat extreme Vista-bashing vind ik ook een beetje homofiel. Met een goede computer is er niks aan de hand. Ik draai het nu een half jaar, en het bevalt me behoorlijk goed. Lay-out gewoon op XP gezet, dus wat dat betreft is er niet veel nieuws onder de zon. De zoekfunctie is übersnel, dat is enorm relaxed. Verder draait alles eigenlijk uitstekend, al zijn er wel wat irritante dingen. Vooral het niet-afsluiten van programma's is _enorm_ irritant en wel een behoorlijke bug. Voorbeeld: rechtermuisknop op MSN -> afsluiten -> opnieuw opstarten. Laatste stap werkt niet, omdat msnmgr.exe (of weet ik veel hoe het heet) nog steeds draait. Je kunt het (voor zover ik weet) alleen in taakbeheer afsluiten. Verder is dat eeuwige toestemminggelul ook wel eens klote, maar dat schijn je in te kunnen stellen. Daar ben ik dan weer te lui voor. Al met al niets mis mee. ![]() |
|
quote: Ik heb een afstandsbediening bij m'n laptop. In combinatie daarmee is WMC echt geniaal, omdat alles zo onbehoorlijk groot is. Makkelijk zichtbaar vanuit bed, bijvoorbeeld. Goeie poep voor dvd's e.d. ![]() |
|
quote: Dat was één van de eerste dingen die ik uitgezet heb. Super irritant. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Waar precies? Ik heb het na 1 minuut opgegeven. :') ![]() |
|
quote: daar zeg je het, mijn laptop heeft de minimum vereiste voor vista kortom: kutkutkut, traag en het neemt een kwart van mn harde schijven in. Met XP zou deze laptop wel lekker draaien maarja een vriend van me had zoiets ook gedaan en toen werkte al helemaal niets meer. Verder niet echt problemen mee gehad, behalve bij het installeren van Mcaffee toen kreeg ik een blauw scherm. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oja, nog een ding, ik heb een tweede beeldscherm, en dat werkt niet altijd even relaxed. Zowel op kantoor als thuis heb ik een beeldscherm extra, en in de meeste gevallen houdt hij de juiste instellingen vast, maar soms gaan m'n resoluties ineens op z'n laagst en staat m'n taakbalk op het verkeerde scherm. Maar ja. ![]() |
|
quote: bij instellingen --> config --> gebruikersaccounts --> gebruikeraccountbeheeer in/uitschakelen. ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat wel, maar zonder afstandsbediening kun je bijvoorbeeld niet fatsoenlijk voor en achteruit spoelen. Gaat of heel langzaam of binnen een halve seconde heb je het einde van de film te pakken... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |