IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Windows Vista Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 10:35 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 9:13 schreef Jenje het volgende:
Beelden windows 7: http://www.thinknext.net/archives/2268

Ziet er niet zo veel anders uit als vista. Zouden gebruikers van Vista nou een gratis update naar 7 krijgen? Aangezien ik toch het vermoeden krijg dat Vista niet compleet ondersteund zal gaan worden.


Komt goed uit. Vista ondersteund ook niets.


Een kleine snol zit zo vol.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-09-2008 10:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 10:35 schreef SkinPeeleR het volgende:
Komt goed uit. Vista ondersteund ook niets.

Wou net zeggen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2008 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 10:35 schreef SkinPeeleR het volgende:
Komt goed uit. Vista ondersteund ook niets.


Hmm populairistisch geneuzel. Ik kan alles draaien met mijn pc met vista ..

Oh nee, spelletjes uit jaar 0 niet ..


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 10:40 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 10:38 schreef Jenje het volgende:
Hmm populairistisch geneuzel. Ik kan alles draaien met mijn pc met vista ..

Oh nee, spelletjes uit jaar 0 niet ..


Ik vermoed dat je simpelweg geluk hebt. Jij bent echt de eerste die ik tegen kom die tevreden is.

En het is ook wel vreemd dat windows de ondersteuning van xp ook ineens heeft verlengt.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 22-09-2008 10:41]


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2008 10:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 10:40 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ik vermoed dat je simpelweg geluk hebt. Jij bent echt de eerste die ik tegen kom die tevreden is.

Moet je meer mensen leren kennen

Wat ik veel hoor zijn mensen die een aftandse pc die XP net aan kon nu met vista willen laten lopen, tja .. dat wil nie ...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 10:49 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 10:41 schreef Jenje het volgende:
Moet je meer mensen leren kennen

Wat ik veel hoor zijn mensen die een aftandse pc die XP net aan kon nu met vista willen laten lopen, tja .. dat wil nie ...


Grindminder kocht een nieuwe pc met Vista en liep weken te kloten om de boel normaal te laten draaien.

Een collega van mij heeft ook weken lopen klooien en vroeg op een gegeven moment of iemand nog xp voor hem had.
Was ook een splinternieuw ding.



Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2008 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel genoeg intern geheugen?

Ik heb tijdje terug een nieuwe slet (dell) gekocht en met name na de SP1 update draait ie als een tierelier.

Dell kwam laatst ook met een bios update die de multicore wat beter gebruikt waardoor hij nu nog lekkerder loopt ...

Wat ik wel gedaan heb is die overdreven veiligheidszooi uitgezet, helpt ook veel.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 10:54 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ach, het zal allemaal wel. Mijn pc loopt nog goed op xp en al die eyecandy van vista doet mij niets.


Een kleine snol zit zo vol.


m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 22-09-2008 10:56 by m00n Wijzig reactieProfiel van m00nQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 10:40 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ik vermoed dat je simpelweg geluk hebt. Jij bent echt de eerste die ik tegen kom die tevreden is.

En het is ook wel vreemd dat windows de ondersteuning van xp ook ineens heeft verlengt.


Dan hier nummer 2. Vista heerscht
En nog geen enkel probleem tegengekomen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2008 10:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Enige waar ik mee zat was er geen LPT-1 poort op mijn pc zit moest daarom andere printer halen (meteen maar één die ook kan scannen en kopieren gedaan )


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-09-2008 11:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 10:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ach, het zal allemaal wel. Mijn pc loopt nog goed op xp en al die eyecandy van vista doet mij niets.
Die eyecandy van XP wel? Anders was je op dos blijven draaien ofnie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 11:03 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 11:02 schreef spectre het volgende:
Die eyecandy van XP wel? Anders was je op dos blijven draaien ofnie


Zet alles persoonlijk naar windows classic. Heb anders het gevoel alsof ik met een bart smit apparaat zit te spelen.
3D bladeren ed hoeft voor mij niet zo.


Een kleine snol zit zo vol.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 12:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 11:03 schreef SkinPeeleR het volgende:
Zet alles persoonlijk naar windows classic. Heb anders het gevoel alsof ik met een bart smit apparaat zit te spelen.
3D bladeren ed hoeft voor mij niet zo.


Vind ik ook, met name omdat het de functionaliteit eigenlijk niet verbeterd. Dat alt-tab mechanisme in vista bijvoorbeeld is wel weer handig. Tevens het multi-desktop idee dat o.a. linux goed gebruikt is functioneel. Dat moeten ze in windows ook eens een keer standaard gaan ondersteunen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-09-2008 18:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ook nog geen enkel probleem gehad met Vista


Faustian Spirit of the Earth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2008 20:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 september 2008 18:16 schreef cataclysm child het volgende:
Ook nog geen enkel probleem gehad met Vista
Ik ook niet. Waarschijnlijk komt dat doordat ik het niet gebruik



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-09-2008 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind explorer echt een ramp in vista. Ik zie telkens geen aangemaakte datum enzo. Ik krijg het uiteindelijk wel in beeld, maar als ik de boel afsluit en weer opstart is het weer weg.

Ik zal vast iets fout doen, maar ondertussen heb ik ultra explorer op de pc gezet.

Verder krijg ik het programma van m'n telefoon nog steeds niet werkende met vista.

Voor de rest werkt het allemaal prima.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 22-09-2008 20:57 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik vind het mediacenter echt een ramp. Verder de kopieer performance is zeer triest (vooral naar een netwerkschijf). Ik werk er inmiddels een half jaar mee, dus ik ben gewend aan de gebreken. Ik heb Vista Ultimate 64bit.




WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2008 22:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat extreme Vista-bashing vind ik ook een beetje homofiel. Met een goede computer is er niks aan de hand.

Ik draai het nu een half jaar, en het bevalt me behoorlijk goed. Lay-out gewoon op XP gezet, dus wat dat betreft is er niet veel nieuws onder de zon.
De zoekfunctie is übersnel, dat is enorm relaxed. Verder draait alles eigenlijk uitstekend, al zijn er wel wat irritante dingen. Vooral het niet-afsluiten van programma's is _enorm_ irritant en wel een behoorlijke bug. Voorbeeld: rechtermuisknop op MSN -> afsluiten -> opnieuw opstarten. Laatste stap werkt niet, omdat msnmgr.exe (of weet ik veel hoe het heet) nog steeds draait. Je kunt het (voor zover ik weet) alleen in taakbeheer afsluiten.

Verder is dat eeuwige toestemminggelul ook wel eens klote, maar dat schijn je in te kunnen stellen. Daar ben ik dan weer te lui voor.

Al met al niets mis mee.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2008 22:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 20:57 schreef Bonnie het volgende:
Ik vind het mediacenter echt een ramp. Verder de kopieer performance is zeer triest (vooral naar een netwerkschijf). Ik werk er inmiddels een half jaar mee, dus ik ben gewend aan de gebreken. Ik heb Vista Ultimate 64bit.


Ik heb een afstandsbediening bij m'n laptop. In combinatie daarmee is WMC echt geniaal, omdat alles zo onbehoorlijk groot is. Makkelijk zichtbaar vanuit bed, bijvoorbeeld. Goeie poep voor dvd's e.d.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-09-2008 22:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 september 2008 22:16 schreef WhiteRider het volgende:


Verder is dat eeuwige toestemminggelul ook wel eens klote, maar dat schijn je in te kunnen stellen. Daar ben ik dan weer te lui voor.




Dat was één van de eerste dingen die ik uitgezet heb. Super irritant.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2008 22:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 22:19 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat was één van de eerste dingen die ik uitgezet heb. Super irritant.


Waar precies? Ik heb het na 1 minuut opgegeven. :')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2008 22:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 september 2008 22:16 schreef WhiteRider het volgende:
Dat extreme Vista-bashing vind ik ook een beetje homofiel. Met een goede computer is er niks aan de hand.




daar zeg je het, mijn laptop heeft de minimum vereiste voor vista kortom: kutkutkut, traag en het neemt een kwart van mn harde schijven in. Met XP zou deze laptop wel lekker draaien maarja een vriend van me had zoiets ook gedaan en toen werkte al helemaal niets meer.
Verder niet echt problemen mee gehad, behalve bij het installeren van Mcaffee toen kreeg ik een blauw scherm.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-09-2008 22:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Oja, nog een ding, ik heb een tweede beeldscherm, en dat werkt niet altijd even relaxed. Zowel op kantoor als thuis heb ik een beeldscherm extra, en in de meeste gevallen houdt hij de juiste instellingen vast, maar soms gaan m'n resoluties ineens op z'n laagst en staat m'n taakbalk op het verkeerde scherm.
Maar ja.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 22-09-2008 22:53 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 22:21 schreef WhiteRider het volgende:
Waar precies? Ik heb het na 1 minuut opgegeven. :')


bij instellingen --> config --> gebruikersaccounts --> gebruikeraccountbeheeer in/uitschakelen.




Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 22-09-2008 22:56 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2008 22:17 schreef WhiteRider het volgende:
Ik heb een afstandsbediening bij m'n laptop. In combinatie daarmee is WMC echt geniaal, omdat alles zo onbehoorlijk groot is. Makkelijk zichtbaar vanuit bed, bijvoorbeeld. Goeie poep voor dvd's e.d.


Ja dat wel, maar zonder afstandsbediening kun je bijvoorbeeld niet fatsoenlijk voor en achteruit spoelen. Gaat of heel langzaam of binnen een halve seconde heb je het einde van de film te pakken...




Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen