![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() quote: :') Hehe, klinkt goed ja. ![]() |
|
quote: Wat ben je weer lekker genuanceerd. ![]() |
|
Ik loop nu stage bij een ICT kantoor wat de ICT zaken van kleine bedrijven voor zich neemt en werk nu voor het eerst met Vista als beheerder. Waar ik me zo ontzettend aan stoor is die UAC. Constant vraagt Vista aan me of ik zeker weet dat ik een bepaalde actie wil uitvoeren. Ookal ben ik als Domain administrator ingelogd dan nog!. En dan is dat vinkje om het uit te zetten ook zo vervelend weg gestopt. Wat ik wel prettig vind is dat Vista onthoud welke domeingebruikers ingelogd zijn. Aangezien de meeste klanten waar ik mee te maken heb in kleine bedrijven werken en dus weinig geven om hun gebruikersnaam. Op deze manier hoef ik dus ook niet in AD hun gebruikersnaam op te zoeken. Enw aar ik ook een teringhekel aan heb. En dit ligt niet aan Vista maar wel aan alle Microsoft software die tegelijkertijd uitkwam. Is die nieuwe menubalk. Iedere functie zit weer op een compleet andere plek binnen Office. Ik werk liever binnen Acces 2003 dan 2007 puur omdat ik dan niet zo godverdomde lang hoef te zoeken om een query te maken/ relatie te bewerken. ![]() |
|
quote: Vergeleken bij XP SP2 is Vista gewoonweg een drama en je geeft zelf al 1 van de redenen waarom. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Een OS wat zijn systeemprocessen vasthoud nadat een applicatie afgesloten is kan nooit goed zijn. ![]() |
|
ik ben toch met vista gaan werken op mijn laptop. Het gaat prima allemaal maar hij is wel veel langzamer. Suck my piss ![]() |
|
Was ook een beetje huiverig toen ik bij mijn nieuwe pc Vista kreeg, maar uiteindelijk vind ik het veel prettiger. Veel luxer ook. ![]() ![]() |
|
Wacht maar totdat je een nieuw programma pobeert te installeren en Vista voor jou besluit dat het niet geschikt is en je het dus niet op je PC mag zetten. Micronazi's. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hahaha, tot nu toe geen problemen gehad. Het scheelt natuurlijk dat ik een vrij simpele pc-gebruiker ben die niet verder komt dan het installeren van last.fm, utorrent en VLC.. ![]() Feit is dat alle versies van windows eigenlijk boordevol fouten zitten die eigenlijk zo opgelost kunnen worden..ware het niet dat dan alle eropafgestemde programma's het niet meer doen. (hier is vast wel een ingewikkelde ict-term voor) ![]() |
|
quote: Overbodige luxe. ![]() |
|
quote: Dat zou zo mijn computer kunnen wezen. Maar toch bespaar ik een hele hoop kostbare tijd met XP ipv Vista. Tijd die ik kan besteden aan het nuttig gebruiken van diezelfde programma's. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Ik heb ook niet niet echt reden gezien om over te stappen naar Vista, XP bevalt nog prima. Nou trekt mijn pc het ook niet maar dat is een ander verhaal ![]() ![]() |
|
Ik heb Ultimate gedraaid, keek een beeeetje op van een clean install van 18GB :| Ook was het systeem een stuk trager dan mijn XP machine, terwijl er dikkere hardware inzat. ![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Iemand win7 al geprobeerd? ![]() |
|
Nee, heb geen msdn of technet plus ![]() Maar misschien ga ik er nog wel even mee rommelen. Volgens de eerste geluiden zou het beter dan vista moeten zijn. Zelf vind ik vista op zich prima werken maar de manier waarop het resources vreet is wel absurd. Zolang je aan het internetten bent op een dikke pc merk je daar natuurlijk niets van maar als je wat zwaardere apps gaat draaien is het verschil met XP aanzienlijk. ![]() |
|
Ik vraag me af of het als een update gezien gaat worden van Vista. Daarnaast ben ik best geinteresseerd in die nieuwe taakbalk ![]() |
|
Hmmm, taakbalk vind ik niet boeiend. Als je iets anders wil zijn er genoeg shells te vinden op internet. Denk dat MS hard gaat proberen om het image van vista update te voorkomen. Ik hoop iig dat het de resource honger van vista wat stilt want anders hoeft het van mij allemaal niet zo nodig. ![]() |
|
Met mijn XP boycot ik nog steeds Windows FISTa ![]() (nou ja moet ooit maar es een snellere bak halen ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Ben meer huis tuin en keuken gebruiker, en heb een vrij recente pc, dus mijn Vista loopt eerlijk egzegd als een tiet. Heb eerlijk gezegd nog nooit een vastloper gehad, heel soms speelt IE op, maar verder nog nooit problemen met Vista. Vind daarom het stukje functionaliteit wat in de taakbalk ingebouwd wordt wel interessant. Aparte dingen daarvoor installeren vind ik altijd maar zozo, is toch vaak weer software waar nadelen als reclame meuk of extra kosten aan vast zitten ![]() |
|
quote: So true. Ik skip Vista helemaal. Hoe legaal de licentie in de kast ook mag zijn. Ik draai nog liever op de laatste Longhorn dvd's.... (Vista lijn, niet Server 2008) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Uiteraard al zoooo vorige week. Ziet er puik uit. Maar goed, Longhorn destijds ook en dat werd het Vista drama... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Vista ziet er anders ook prima uit, dat is dan ook niet het probleem. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ik ben wel; ff klaar met dat kut vista IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |