|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ZOu een mod de topic titel kunnen veranderen? Cliteater is uitgevallen en vervangen door Pleurisy.. |
|
De datum in de titel zou ook handig kunnen zijn |
|
Misschien dat een Mod dat ook zou willen veranderen..? |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zou dat heeeeeeeeeeeel alstjeblieft kunnen? |
|
quote: .. dat is toch al gebeurd.. ? *kijkt naar de titel* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*kuch* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Joa, nu wel..Thnx |
|
|
|
goh stoer zo maar in groenlo wie organiseren dat? |
|
Aanwezig! |
|
Ik denk dan ook wel aanwezig te zijn. lampje |
|
Yep, aanwezig Signature |
|
quote: Joh! En 7 april in veenendaal? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Veenendaal ? Dan speelt Putrefied toch ook ? Da's wel gaaf, dus ik denk dat ik er dan ook wel ben, ja. lampje |
|
quote: Oa, ik en een zestal andere kerels.. |
|
quote: Ja. Gezellie. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
groetjes aan G. lampje |
|
quote: haha klinkt kinky als je het zo zegt. mag ik vragen hoe oud jij en je kerels zijn? ik kwam vroeger vaak in groenlo en al ken ik alle namen niet meer, misschien ken ik de gezichten nog. |
|
Ik word 29 in mei. De rest van de jongens zijn geloof ik begin-halverwege de 30. De jongens hangen denk ik al een jaartje of 15 bij de Pam rond. ( KLone, Rudi, Sander etc.) IK ben zowel boven als beneden dj geweest.. |
|
quote: ah dan ken ik je waarschijnlijk wel en jij mij of de mijnen misschien ook wel wij komen iig even kijken bij sinister, wellicht krijg je mij te spreken leuk initiatief iig staat er meer op het programma? |
|
Ja, er staat wel meer op het programma. De vorige keer Backfire en strike first gehad. Nu dit, en dan dit jaar ook nog een punk editie van pamfest. |
|
ik hou jullie in de gaten als je nog een opvulpunkbandje nodig hebt, dan heb ik er nog wel eentje |
|
7 april aanwezig in Veenendaal |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |