|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Blabbermouth heeft het wel vaker mis, soms ook niet.. afwachten dus. Maar Deluzion speelt in ieder geval. |
|
Het staat ook op de site van Forever Will Burn. Maar idd, we wachten wel af.. twee supports zou ik iig geen probleem vinden. [Dit bericht is gewijzigd door MindWar op 19-02-2007 0:50] |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=67635 Betzefer er ook nog bij? |
|
quote: Zie mayo z'n posts. Ik heb het ook van Deluzion. Oh, nou ja. Zucht. Je weet toch! Of niet, Mayo wel o.a. Boeiend ook. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehe, dan zijn het er al vier die er gaan spelen |
|
Helaas staat Deluzion niet meer als supportact van Sepultura erbij. Dit komt van de band (Deluzion) zelf. |
|
Ja, op 't forum van het Burgerweeshuis staat ook: "klopt. en omdat drie bands genoeg is voor de avond wordt Deluzion verplaatst naar support voor TESTAMENT (mochten die een of geen supports meenemen)" Dus de supports zijn Forever Will Burn en Betzefer |
|
quote: Ah mogen ze vast bij Testament staan, much beters! Ghehe ik wacht wel weer tot Wouter me een hoeraaa we mogen met Testament samen spelen mailtje stuurt. |
|
Drie supports bij Sepultura was inderdaad wel wat veel van het goede. Het maakt me eigenlijk niet uit welke van die drie bands er support zijn, want het zijn allemaal gave bands |
|
Yeah, Sepultura...uiteraard aanwezig kaartje al aanwezig |
|
aangevuld; 03 maart Amplifier (uk) + Cloudride (ch) 15 maart Sepultura (br) + Forever Will Burn (za) + Betzefer (il) (1 nl-show) 06 april John Oliva’s Pain (us) + Nostradameus (sw) 26 april The Haunted (sw) + Municipal Waste (us) 11 mei El Guapo Stuntteam (be) + Green Hornet 24 mei Fu Manchu (us) + Valient Thorr (us) + Green Lizard 25 mei Unleashed (sw) + Belphegor (au) + Arkhon Infaustus (fr) 30 juni Zeke (us) (ovb) 23 augustus Testament (us)(1 nl-show) |
|
quote: Mail van mijn Muzikaal gezelschap gelezen? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-02-2007 16:52] Bruce Banner |
|
sepultura.. testament.. boeiend 3 maart Amplifier! kaartjes zijn al gereserveerd, nog meer aanwezigen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
Kan ik morgen na afloop van sepultura met iemand meerijden van deventer naar apeldoorn. Of is het altijd wel mogelijk om de laatste trein naar Apeldoorn te halen? Gr. Bert. |
|
Aangezien de laatste trein naar Apeldoorn om 00.03 gaat, en Betzefer al om 19.30 begint, zul je dit makkelijk halen. Als ik gok (ik zou 't niet weten) op het speelschema, enorm ruim: Betzefer: 19.30-20.00 Forever Will Burn: 20.30-21.15 Sepultura: 21.45-23.15 Echt later dan 23.30 kan het nooit worden lijkt me |
|
Vanaaaaaaaaaaavond Seeeeeeeeeepultuuuuuuuuuuuraaaaaaaa! |
|
Zeker!! |
|
bands zijn al een tijd binnen en hebben er zin an om de tent kapot te rocken! |
|
Beste Groefridder, U heeft inmiddels 3 mailtjes onbeantwoord gelaten. Bruce Banner |
|
ohja? Stuur es even naar pascal@burgerweeshuis.nl aub |
|
quote: heb ik al 3 keer gedaan, maar zal zo nog een keer mailen. Bruce Banner |
|
uitverkocht wie had dat nou verwacht is er nog plaats op de guestlist? |
|
Ok, trein lijkt me de beste optie. Om nou de hele avond aan de cola te gaan ....... neeeeh |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |