|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en was het wat? |
|
quote: en? zijn de foto's nog gelukt?? |
|
Mijn niet geheel objectieve mening is dat het een lekkere avond was...Voorprogramma's gemist wegens verplichtingen. Sepultura speelde vuig en geen samba shit. Goede sfeer in de volle zaal. Leek wel of de helft van het publiek > 1,90 was. Dat die lengtes gevuld moesten worden merkten ze ook bij de barren. Leuk na-feestje in ons café met fijne deuntjes, dronken gasten en nog zattere bandleden. Echt goeie gasten. |
|
quote: Creatieve bewoording voor een bende alcoholisten! mail gehad, trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-03-2007 12:09] Bruce Banner |
|
nee..volgens mij niet! |
|
Ik heb het mailadres uit je profiel gebruikt... edit: net nog een keer verstuurd... Kijk eens bij je spam. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-03-2007 12:56] Bruce Banner |
|
binnen en zo antwoord..gegroet! |
|
quote: Aanwezig!!!!!!!!! |
|
|
|
quote: Tering, wat een vette avond was dat!! Aan het einde van de avond zat ik er echt goed doorheen, volledig bezweet en wel. Lang geleden dat een biertje zo goed smaakte! Forever Will Burn viel me wat tegen, maar Betzefer maakte er een mooi pre-feestje van. Sepultura stond hier echter (uiteraard) mijlenver boven |
|
Jammer dat ik niet aanwezig kon zijn...had dat graag meegemaakt iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |