|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
op www.iduna.nu kan je reserveren. Bruce Banner |
|
quote: Done On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
er zullen nog genoeg kaarten aan de deur te verkijgen zijn morgenavond. kein problem, vergeet je hoorn of kelk voor de goddelijke dranken niet! |
|
quote: Jij zal nog vreemd staan te kijken van de Trollzorn Horn, freundchen! Bruce Banner |
|
Ok ben aanwezig. Kom wel even aanfietsen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Gezellie! |
|
Eloxorion? |
|
quote: Any which way, dat het bier maar rijkelijk mag vloeien uit den tap! Ik zal even wat toepasselijke metalen, martial, folk en middeleeuwse deunen laten horen tussen de bands door. See you there. Nog een filmpje van Corvus Corax live in mexico, waar ze net vandaan komen : http://www.youtube.com/watch?v=-9UP5HCdryI&mode=related&search= [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 06-04-2007 11:30] |
|
*nu heen* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 Yummie, de hele avond geile blonde elfjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Leuke, gezellige avond. Elexorien was tof ondanks het matige geluid in die veredelde garderobe. De elfjes gaan er steeds meer op vooruit, hulde daarvoor! Corvus Corax was erg gaaf zoals verwacht, jammer dat sommige vastgeroeste metalheads zo'n stukje cultuur dan weer niet snappen. Maar wat een incompetente kutorganisatie heeft dat Iduna tegenwoordig zeg. 2 mensen per minuut naar binnen laten terwijl de band al is begonnen, er een grote rij staat én het niet uitverkocht is slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ohja; Teknoir draaide gave muziek deze avond. Goed gedaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: quote:Gewoon saai, steeds hetzelfde riedeltje op de doedelzak... Kwartiertje, prima, maar zooooo lang... quote:Stimmt. Van alle zalen waar ik ooit ben geweest... Het gekke is, in Sneek bij Leaves' Eyes flikten ze dat ook. Is dat provincie-gebonden ofzo? Elke andere zaal op welke door God verlaten afgelegen plek snappen ze dat die mensen graag naar binnen willen en lopen ze lekker door, maar uiteraard in Friesland gaan ze lekker efficiënt te werk. Had de onderzoeker van dat bericht een paar week terug tóch maar weer gelijk. Ambitieloze lui die te beroerd zijn om iets op een fatsoenlijke manier klaar te spelen. Maar goed, dat stukje cultuur hebben ze recht op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb me prima vermaakt. Elexorien vond ik leuk, voorzover gezien, want ik moest ook langer draaien dan verwacht. Corvus Corax was natuurlijk erg gaaf al heb ik ze nog wel opzwepender meegemaakt dan nu. Wat betreft het lange wachten bij de kassa, dat was vast kut, had te maken met de lange lijst reserveringen, dan gaat dat niet zo snel. Moet iets op te bedenken zijn want een deel van de band missen is ook niet leuk. Ik ga dat even bespreken met Iduna. Al met al een geslaagde avond wat mij betreft. Rest nog even een playlistje. Playlist TekNoir Khvarena – Zaraqustro Silent Stream of Godless Elegy – I Would Dance HERR – Tanz Konstantinopel Coph Nia – Hymn to Lucifer Adversus – Borderline Prinzessin The Protagonist – Strife Battlelore – Summon the Wolves Korpiklaani – Vakirauta Schandmaul – Herren der Winde Gae Bolg – La Danse du Feu Ice Ages – Lifeless Sentiments Hedningarna – Hippjok In The Nursery – Blueprint Untoten – Willst Du? Haggard – All’Inizio de la Morte Elexorien concert Predella Avant – Predella Avant track 2 Jesus Complex – Death’s Door Barditus – Gehornter Freund Cornix Maledictum – Stella Splendens Hekate – Life Unlimited (Flatline remix) Qntal – Ad Mortem Festinamus Gae Bolg – La Danse de l’Ankou Die Verbannten Kinder Eva’s – Winters Night The Protagonist – Sacrifice Nicholas Lens – Flamma Flamma Hekate – Morituri te Salutant Ataraxia - Bylar Corvus Corax concert [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 07-04-2007 11:33] |
|
Ja hallo, als je een reservering hebt bij een Vera of gelijk welke andere toko in de EU gaat dat bij voorbaat sneller dan in de Friese enclave. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: had je je paspoort dan wel bij je? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-04-2007 13:46] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
WTF! Wat een belachelijke redenatie zeg. In de Melkweg fillken ze het nog om 3 euro voor een zogenaamde maandkaart te laten betalen. Staat er een rij van 100 meter, sta je daar te wachten tot iedereen zijn 3 eurootjes betaald heeft. Heb al 2 keer godverdomme het voorprogramma daardoor gemist. Zal wel de cultuur zijn daar in Noord-Holland... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En zo heb ik idd ook half burst/voorprogramma moeten missen in groningen/vera. Zal de cultuur daar wel zijn. Sjap! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
maar oke. Het ging gewoon ultra langzaam. Dan heb je een cd presentatie en dan staat de helft nog buiten te wachten omdat er zo'n prutser bij de kassa staat. Ja wij wilden ook liever wachten maar dat mocht niet. Nou ja al met al was het wel weer veel |
|
quote:Paradiso idem dito. Goddank heb ik voor MDB dat lidmaatschapsgeld al bij mijn kaartje meebetaald bij het GWK. Hopelijk kan ik dan wel gewoon doorlopen |
|
quote: Hmzz, dat heb ik dan weer niet gedaan. Zou je dat lidmaatschap ook nog los kunnen kopen bij een Ticketservice? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Weet niet hoe vaak jij daar komt, maar is écht sneller dan die 2 personen per halve minuut in Iduna hoor. Vera heeft een "gemiddelde snelheid" en voor dat stukje cultuur dat Friezen luie donders zijn verwijs ik je naar het nieuwstopic. Ik kan er ook niets aan doen dat die conclusie uit dat onderzoek naar voren kwam, sorry. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nou ik ben het gewoon helemaal met je eens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Voor 3,35 aan extra naaikosten misschien wel |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |