IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 6-4 Corvus Corax + Elexorien - Iduna Drachten Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-04-2007 13:03 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

op www.iduna.nu kan je reserveren.

Bruce Banner

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-04-2007 13:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 april 2007 13:03 schreef Lainedil het volgende:
op www.iduna.nu kan je reserveren.

Done

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 05-04-2007 16:36 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

er zullen nog genoeg kaarten aan de deur te verkijgen zijn morgenavond. kein problem, vergeet je hoorn of kelk voor de goddelijke dranken niet!

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 05-04-2007 18:12 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2007 16:36 schreef TekNoir het volgende:
er zullen nog genoeg kaarten aan de deur te verkijgen zijn morgenavond. kein problem, vergeet je hoorn of kelk voor de goddelijke dranken niet!

Damn, ga je een keer naar Friesland moet je zelf iets meenemen om de drank in te doen!!

Spel vouten zijn cool!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-04-2007 20:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 april 2007 16:36 schreef TekNoir het volgende:

Jij zal nog vreemd staan te kijken van de Trollzorn Horn, freundchen!

Bruce Banner

zillah-morte
Posted 05-04-2007 22:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ok ben aanwezig. Kom wel even aanfietsen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 05-04-2007 22:43 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 5 april 2007 22:11 schreef zillah-morte het volgende:
Ok ben aanwezig. Kom wel even aanfietsen
Gezellie!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2007 8:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eloxorion?

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 06-04-2007 10:53 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2007 20:28 schreef Lainedil het volgende:
Jij zal nog vreemd staan te kijken van de Trollzorn Horn, freundchen!

Any which way, dat het bier maar rijkelijk mag vloeien uit den tap!

Ik zal even wat toepasselijke metalen, martial, folk en middeleeuwse deunen laten horen tussen de bands door.

See you there.

Nog een filmpje van Corvus Corax live in mexico, waar ze net vandaan komen : http://www.youtube.com/watch?v=-9UP5HCdryI&mode=related&search=

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 06-04-2007 11:30]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2007 19:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*nu heen*

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2007 20:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2007 19:41 schreef Greycloak het volgende:
*nu heen*

+1

Yummie, de hele avond geile blonde elfjes.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2007 4:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Leuke, gezellige avond.

Elexorien was tof ondanks het matige geluid in die veredelde garderobe. De elfjes gaan er steeds meer op vooruit, hulde daarvoor!

Corvus Corax was erg gaaf zoals verwacht, jammer dat sommige vastgeroeste metalheads zo'n stukje cultuur dan weer niet snappen.

Maar wat een incompetente kutorganisatie heeft dat Iduna tegenwoordig zeg. 2 mensen per minuut naar binnen laten terwijl de band al is begonnen, er een grote rij staat én het niet uitverkocht is slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Ohja; Teknoir draaide gave muziek deze avond. Goed gedaan.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2007 7:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 4:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Leuke, gezellige avond.

quote:
Corvus Corax was erg gaaf zoals verwacht, jammer dat sommige vastgeroeste metalheads zo'n stukje cultuur dan weer niet snappen.
Gewoon saai, steeds hetzelfde riedeltje op de doedelzak... Kwartiertje, prima, maar zooooo lang...

quote:
Maar wat een incompetente kutorganisatie heeft dat Iduna tegenwoordig zeg. 2 mensen per minuut naar binnen laten terwijl de band al is begonnen, er een grote rij staat én het niet uitverkocht is slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Stimmt. Van alle zalen waar ik ooit ben geweest... Het gekke is, in Sneek bij Leaves' Eyes flikten ze dat ook. Is dat provincie-gebonden ofzo? Elke andere zaal op welke door God verlaten afgelegen plek snappen ze dat die mensen graag naar binnen willen en lopen ze lekker door, maar uiteraard in Friesland gaan ze lekker efficiënt te werk.

Had de onderzoeker van dat bericht een paar week terug tóch maar weer gelijk. Ambitieloze lui die te beroerd zijn om iets op een fatsoenlijke manier klaar te spelen.
Maar goed, dat stukje cultuur hebben ze recht op.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 07-04-2007 9:53 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik heb me prima vermaakt. Elexorien vond ik leuk, voorzover gezien, want ik moest ook langer draaien dan verwacht. Corvus Corax was natuurlijk erg gaaf al heb ik ze nog wel opzwepender meegemaakt dan nu. Wat betreft het lange wachten bij de kassa, dat was vast kut, had te maken met de lange lijst reserveringen, dan gaat dat niet zo snel. Moet iets op te bedenken zijn want een deel van de band missen is ook niet leuk. Ik ga dat even bespreken met Iduna. Al met al een geslaagde avond wat mij betreft. Rest nog even een playlistje.

Playlist TekNoir

Khvarena – Zaraqustro
Silent Stream of Godless Elegy – I Would Dance
HERR – Tanz Konstantinopel
Coph Nia – Hymn to Lucifer
Adversus – Borderline Prinzessin
The Protagonist – Strife
Battlelore – Summon the Wolves
Korpiklaani – Vakirauta
Schandmaul – Herren der Winde
Gae Bolg – La Danse du Feu
Ice Ages – Lifeless Sentiments
Hedningarna – Hippjok
In The Nursery – Blueprint
Untoten – Willst Du?
Haggard – All’Inizio de la Morte

Elexorien concert

Predella Avant – Predella Avant track 2
Jesus Complex – Death’s Door
Barditus – Gehornter Freund
Cornix Maledictum – Stella Splendens
Hekate – Life Unlimited (Flatline remix)
Qntal – Ad Mortem Festinamus
Gae Bolg – La Danse de l’Ankou
Die Verbannten Kinder Eva’s – Winters Night
The Protagonist – Sacrifice
Nicholas Lens – Flamma Flamma
Hekate – Morituri te Salutant
Ataraxia - Bylar

Corvus Corax concert

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 07-04-2007 11:33]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2007 11:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja hallo, als je een reservering hebt bij een Vera of gelijk welke andere toko in de EU gaat dat bij voorbaat sneller dan in de Friese enclave.

ratton
Usericon van ratton
Posted 07-04-2007 13:20 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

quote:
Op 7 april 2007 11:25 schreef Greycloak het volgende:
Ja hallo, als je een reservering hebt bij een Vera of gelijk welke andere toko in de EU gaat dat bij voorbaat sneller dan in de Friese enclave.

had je je paspoort dan wel bij je?

You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 13:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 7:17 schreef Greycloak het volgende:Ambitieloze lui die te beroerd zijn om iets op een fatsoenlijke manier klaar te spelen.
Maar goed, dat stukje cultuur hebben ze recht op.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-04-2007 13:46]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2007 13:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

WTF! Wat een belachelijke redenatie zeg.

In de Melkweg fillken ze het nog om 3 euro voor een zogenaamde maandkaart te laten betalen. Staat er een rij van 100 meter, sta je daar te wachten tot iedereen zijn 3 eurootjes betaald heeft. Heb al 2 keer godverdomme het voorprogramma daardoor gemist.

Zal wel de cultuur zijn daar in Noord-Holland...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 14:01 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En zo heb ik idd ook half burst/voorprogramma moeten missen in groningen/vera.
Zal de cultuur daar wel zijn.
Sjap!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-04-2007 14:03 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

maar oke. Het ging gewoon ultra langzaam. Dan heb je een cd presentatie en dan staat de helft nog buiten te wachten omdat er zo'n prutser bij de kassa staat. Ja wij wilden ook liever wachten maar dat mocht niet.

Nou ja al met al was het wel weer veel

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2007 14:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2007 13:49 schreef NecRobert het volgende:
WTF! Wat een belachelijke redenatie zeg.

In de Melkweg fillken ze het nog om 3 euro voor een zogenaamde maandkaart te laten betalen. Staat er een rij van 100 meter, sta je daar te wachten tot iedereen zijn 3 eurootjes betaald heeft. Heb al 2 keer godverdomme het voorprogramma daardoor gemist.

Zal wel de cultuur zijn daar in Noord-Holland...
Paradiso idem dito. Goddank heb ik voor MDB dat lidmaatschapsgeld al bij mijn kaartje meebetaald bij het GWK. Hopelijk kan ik dan wel gewoon doorlopen

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2007 17:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 14:30 schreef Judge M. het volgende:
Paradiso idem dito. Goddank heb ik voor MDB dat lidmaatschapsgeld al bij mijn kaartje meebetaald bij het GWK. Hopelijk kan ik dan wel gewoon doorlopen

Hmzz, dat heb ik dan weer niet gedaan. Zou je dat lidmaatschap ook nog los kunnen kopen bij een Ticketservice?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2007 17:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 14:01 schreef jbassist het volgende:
En zo heb ik idd ook half burst/voorprogramma moeten missen in groningen/vera.
Zal de cultuur daar wel zijn.
Sjap!
Weet niet hoe vaak jij daar komt, maar is écht sneller dan die 2 personen per halve minuut in Iduna hoor. Vera heeft een "gemiddelde snelheid" en voor dat stukje cultuur dat Friezen luie donders zijn verwijs ik je naar het nieuwstopic. Ik kan er ook niets aan doen dat die conclusie uit dat onderzoek naar voren kwam, sorry.

zillah-morte
Posted 07-04-2007 18:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 april 2007 4:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Leuke, gezellige avond.

Elexorien was tof ondanks het matige geluid in die veredelde garderobe. De elfjes gaan er steeds meer op vooruit, hulde daarvoor!

Ohja; Teknoir draaide gave muziek deze avond. Goed gedaan.

Nou ik ben het gewoon helemaal met je eens

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2007 18:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2007 17:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Hmzz, dat heb ik dan weer niet gedaan. Zou je dat lidmaatschap ook nog los kunnen kopen bij een Ticketservice?
Voor 3,35 aan extra naaikosten misschien wel

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com