IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 6-4 Corvus Corax + Elexorien - Iduna Drachten Vorige pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-04-2007 18:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 april 2007 18:36 schreef Judge M. het volgende:
Voor 3,35 aan extra naaikosten misschien wel

Maar MDB is al uitverkocht, dus deze info hebben we helaas niet meer nodig. Tenminste ik hoorde dat het uitverkocht was
Heb ik een kaart? NEE...

Maar even ontopic, ik heb gister een gave avond gehad, stond bijna voorin de rij, maar idd dat ging erg suf daar.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 07-04-2007 19:04 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Elexorien

Corvus Corax

foto's door TC Industry ut Oosterwolde. binnenkort wel meer op de bekende plek die ik hier niet mag spammen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 19:29 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 17:22 schreef Greycloak het volgende:
Weet niet hoe vaak jij daar komt, maar is écht sneller dan die 2 personen per halve minuut in Iduna hoor. Vera heeft een "gemiddelde snelheid" en voor dat stukje cultuur dat Friezen luie donders zijn verwijs ik je naar het nieuwstopic. Ik kan er ook niets aan doen dat die conclusie uit dat onderzoek naar voren kwam, sorry.

Zal eens checken, maargoed..
Trage rijen zijn OVERAL dude dus niet zeiken.
En wat betreft luie friezen: ik ben het goeie voorbeeld maar ik weet wel zeker dat de meeste friezen hardere werkers zijn (vooral in werk als de bouw iig) dan de gemiddelde uurr "hollander".

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 07-04-2007 19:34 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Even over dat news item waar Greycloak abusievelijk naar verwijst, dat betreft een onderzoek naar de invloed van verwachtingspatronen van autochtone Friese ouders afgezet tegen de prestaties van hun kinderen op scholen, waaruit blijkt dat verhoudingsgewijs minder Friese kinderen naar het Havo of VWO gaan dan elders in het land. (Persoonlijk ben ik blij dat ik lesgeef aan deze kinderen in Friesland en niet in de randstad, maar dat is weer iets anders, is voornamelijk cultuurgebonden denk ik dan maar zo ).

De relatie van de uitkomsten van dat onderzoek met het moeten wachten in een rij bij Iduna ontgaat mij ook. Leg eens uit Greycloak?

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 07-04-2007 19:38]

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 19:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Beetje domme redenatie idd.
Groningers ook

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2007 20:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 19:34 schreef TekNoir het volgende:
Even over dat news item waar Greycloak abusievelijk naar verwijst, dat betreft een onderzoek naar de invloed van verwachtingspatronen van autochtone Friese ouders afgezet tegen de prestaties van hun kinderen op scholen, waaruit blijkt dat verhoudingsgewijs minder Friese kinderen naar het Havo of VWO gaan dan elders in het land. (Persoonlijk ben ik blij dat ik lesgeef aan deze kinderen in Friesland en niet in de randstad, maar dat is weer iets anders, is voornamelijk cultuurgebonden denk ik dan maar zo ).

De relatie van de uitkomsten van dat onderzoek met het moeten wachten in een rij bij Iduna ontgaat mij ook. Leg eens uit Greycloak?
Iets met "verbanden leggen".

[edit]Hoe moeilijk kan het zijn, google op "friezen onderzoek lui" et voila.
http://www.dossierx.nl/content/view/323/54/

CTRL-F en tik "friezen" in voor als je behalve te lui om te googlen ook te lui om het hele artikel te lezen bent.
Sorry, kan er niets aan doen dat dit onderzocht is en dit de uitkomst was.

[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-04-2007 20:41]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 21:21 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Alleen hebben meerdere mensen je nu al vertelt dat het niet alleen in friesland gebeurt niet?
Waardoor het verband leggen met "luie" friezen allang niet meer opgaat.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-04-2007 21:21]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-04-2007 22:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

voel je je aangevallen, luie fries?

Je moeder.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2007 22:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 april 2007 19:04 schreef TekNoir het volgende:
Binnenkort wel meer op de bekende plek die ik hier niet mag spammen.

.

Tof om je ook eens zonder ban-neigingen te spreken.

Bruce Banner

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 22:32 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 22:02 schreef karnivoor het volgende:
voel je je aangevallen, luie fries?

Op mij na zijn friezen gewoon echt niet lui, punt uit!

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 07-04-2007 22:59 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Friezen zijn mss relaxter en minder carriërebelust dan Hollanders, mar lui?
Om'e dúvel net, blikstienders

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2007 23:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar heb je het artikel wel gelezen of ga je uit van je eigen onderzoek, en zo ja, waar staat dát gepubliceerd?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-04-2007 23:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gewoan die sûn verstand bruke

ratton
Usericon van ratton
Posted 08-04-2007 11:44 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

wat n discussie Fryslan uit de EEG!

You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess

Ate
Usericon van Ate
Posted 08-04-2007 15:42 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
In Nederland blijken de Friezen het minst productief

wuh,dit was het enigste over friezen in het hele artikel dat ik kon vinden,in dat hele artikel.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-04-2007 11:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 18:39 schreef zillah-morte het volgende:
Maar MDB is al uitverkocht

Oh? Zag op ticketservice nog kaarten staan?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-04-2007 11:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 11:02 schreef MMayo het volgende:
Oh? Zag op ticketservice nog kaarten staan?

Op de Paradiso site staat ook nog niet dat het uitverkocht zou zijn.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-04-2007 11:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Maar het is al wel uitverkocht.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-04-2007 11:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 11:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Op de Paradiso site staat ook nog niet dat het uitverkocht zou zijn.

Niet dat het mij wat uitmaakt, heb al kaarten

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-04-2007 11:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 11:10 schreef MMayo het volgende:
Niet dat het mij wat uitmaakt, heb al kaarten

+1

Uiteraard.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com