|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Elexorien Corvus Corax foto's door TC Industry ut Oosterwolde. binnenkort wel meer op de bekende plek die ik hier niet mag spammen. |
|
quote: Zal eens checken, maargoed.. Trage rijen zijn OVERAL dude dus niet zeiken. En wat betreft luie friezen: ik ben het goeie voorbeeld maar ik weet wel zeker dat de meeste friezen hardere werkers zijn (vooral in werk als de bouw iig) dan de gemiddelde uurr "hollander". "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Even over dat news item waar Greycloak abusievelijk naar verwijst, dat betreft een onderzoek naar de invloed van verwachtingspatronen van autochtone Friese ouders afgezet tegen de prestaties van hun kinderen op scholen, waaruit blijkt dat verhoudingsgewijs minder Friese kinderen naar het Havo of VWO gaan dan elders in het land. (Persoonlijk ben ik blij dat ik lesgeef aan deze kinderen in Friesland en niet in de randstad, maar dat is weer iets anders, is voornamelijk cultuurgebonden denk ik dan maar zo ). De relatie van de uitkomsten van dat onderzoek met het moeten wachten in een rij bij Iduna ontgaat mij ook. Leg eens uit Greycloak? [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 07-04-2007 19:38] |
|
Beetje domme redenatie idd. Groningers ook "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Iets met "verbanden leggen". [edit]Hoe moeilijk kan het zijn, google op "friezen onderzoek lui" et voila. http://www.dossierx.nl/content/view/323/54/ CTRL-F en tik "friezen" in voor als je behalve te lui om te googlen ook te lui om het hele artikel te lezen bent. Sorry, kan er niets aan doen dat dit onderzocht is en dit de uitkomst was. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-04-2007 20:41] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alleen hebben meerdere mensen je nu al vertelt dat het niet alleen in friesland gebeurt niet? Waardoor het verband leggen met "luie" friezen allang niet meer opgaat. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-04-2007 21:21] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
voel je je aangevallen, luie fries? Je moeder. |
|
quote: . Tof om je ook eens zonder ban-neigingen te spreken. Bruce Banner |
|
quote: Op mij na zijn friezen gewoon echt niet lui, punt uit! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Friezen zijn mss relaxter en minder carriërebelust dan Hollanders, mar lui? Om'e dúvel net, blikstienders Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Maar heb je het artikel wel gelezen of ga je uit van je eigen onderzoek, en zo ja, waar staat dát gepubliceerd? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoan die sûn verstand bruke "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
wat n discussie Fryslan uit de EEG! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: wuh,dit was het enigste over friezen in het hele artikel dat ik kon vinden,in dat hele artikel. |
|
quote: Oh? Zag op ticketservice nog kaarten staan? |
|
quote: Op de Paradiso site staat ook nog niet dat het uitverkocht zou zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar het is al wel uitverkocht. |
|
quote: Niet dat het mij wat uitmaakt, heb al kaarten |
|
quote: +1 Uiteraard. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |