|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 19 Mei 2007, Dynamo Eindhoven : Eluveitie (CH) Elexorien (NL) Kromlek (DE) Aanvang: 20:00 Entree: € 10 www.eluveitie.ch www.elexorien.com www.bollwerk-kromlek.de (meer gigs volgen nog) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-02-2007 14:01] Bruce Banner |
|
Zondag 20 Vera? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nein. Bruce Banner |
|
Zie jullie als het goed is de dag ervoor |
|
Ik als het goed is die nacht Waar blijft mn mail? |
|
Aanwezig als deze mini-tour niet dichter in de buurt komt |
|
Pas ik daar ook nog ergens bij dan ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Met de trein ja |
|
quote: tssssssssssssss. Dan ga ik wel met de auto Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Judge M, denk je dat Eluveitie met z'n negenen op dat podium past? *veel zin in deze avond/dit weekend* Bruce Banner |
|
Wordt wel crap denk ik zo Gaat de lain doen dan. Zeker weer naar Deutchland he Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik bedoel het weekend 17-20 mei, sjon En ja, kans bestaat dat we ook in Duitsland spelen. Bruce Banner |
|
Mochten jullie in duitsland nog een opener zoeken.. |
|
Kan altijd even voor je kijken wat er te regelen is. Bruce Banner |
|
|
|
Ik heb in Duitsland ook nog wel contacten die misschien met jullie willen spelen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gaaf! |
|
quote: Niet zo gaaf als je weet wat voor bands dat zijn. Bruce Banner |
|
quote: Volgens mij heb jij een andere betekenis voor het woord spelen, in deze context, hehe edit: spelling is lastig vandaag [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 06-02-2007 18:48] |
|
quote: Ik had zelf Gernotshagen in gedachte, maar zie net dat jullie daar al mee staan, die andere bands passen niet zo bij jullie muziekstijl en tevens heb ik daar geen contact mee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dan mag ik zeker wel meerijden? |
|
Aha, ik dacht al wat anders... Als je me eens wat info kan mailen op lainedilAARSgmailHOLcom ... Edit: vind je hopelijk niet zo erg, dat ik meteen aan een bepaald soort bands dacht, of wel? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-02-2007 18:58] Bruce Banner |
|
Luischtert ondertussen naar een track van de nieuwe KromleK-schijf, die in Maart uit gaat komen. http://www.trollzorn.de/trollzorn/dowload/harvest.mp3 www.trollzorn.de enzo Bruce Banner |
|
quote: Ja hoor..no problemo. Argus en ik zullen je even ontmaagden voor je huwlijk [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-02-2007 9:17] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zaterdag a.s.! Komen! Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |