|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Na afloop waarschijnlijk |
|
Gij vlegel! Ik heb overigens Geert gemaild ivm details, maar nog niets gehoord. Zie jij kans hem met een koel biertje naar zijn mailbox te lokken? Bruce Banner |
|
quote:Weinig kans. Ik zou het eens met cola light proberen in zijn geval edithoer: zijn laptop schijnt gejat te zijn dus misschien is de mail kwijt. mail mij anders eens op michiel [aap] dynamo666 [punkt] nl dan speel ik de zaak wel door naar een paar mensen. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-05-2007 19:17] |
|
Worden we nu eensch op de gastenlijst getieft??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Jij betaalde toch altijd voor je entree ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dit is een geintje tussen moi en Lain.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: komt er dan vanavond na m'n werk aan, moet tot 23:00 grrmmmblllmmrrgh! Bruce Banner |
|
Dan lig ik in mijn nest en tot vrijdagavond check ik mijn Dynamomail niet meer vrees ik |
|
Kan die mail ook naar Sander gestuurd worden? Dan stuur ik hem wel even door. |
|
quote:Ehmz.. ik denk dat reply [aap] dynamo666 [punkt] nl de snelste manier is in dit geval met een CC aan Geert [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-05-2007 20:24] |
|
Dan ga ik dat maar eens doen. Danke! Bruce Banner |
|
Ik ben deze avond toch niet aanwezig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik daarentegen waarschijnlijk nu wel door de afgelasting van Black Messiah in Nijmegen de dag ervoor! |
|
Vanavond dus |
|
Kut..Ik baal er wel van dat ik niet kan.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Present. Jawel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Was best leuk gisteren, beetje jammer alleen dat ik na het 1e nummer van Eluveitie de trein moest gaan halen... mja. "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |