|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Braaf. Hier , een paling |
|
haha, nog iemand met beklaag over die geniale tekst uit dat nummer! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
aangepaste tekst. Je bloed maakt vlekken, en verspreid een vieze geur Heb men handen op je heupen maar je hoofd ligt bij de deur. Ze zeggen dat het went. Ik heb het geprobeerd. Maar hoe je het ook wend of keert sex met doden is verkeerd. Ze koelt harder dan ik hebben kan, harder dan ik stoken kan. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Tja, blof is nederlands, maar aan het eind van een nummer weet ik niet wat die gast in de voorgaande 3 minuten allemaal bedoelde. Een kleine snol zit zo vol. |
|
En toch is het een band waar ik enorm goed naar kan luisteren.. Zit allemaal lekker in elkaar, goeie liveband, teksten zijn op de laatste 2 cd's een beetje over de top maar sommige teksten zijn geniaal, en het klinkt gewoon lekker! IMHO 1 van de betere nederlandstalige bands Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Een ketter! INQUISITIE! |
|
quote: Haha? |
|
quote:+1 en Acda en De Munnik natuurlijk weer wel. Oh ja, Poema's. Bløf søx. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Natuurlijk weer wel, wat? Kutmuziek, allemaal! |
|
Ik vind van de Nederlandstalige bands alleen De Dijk aan te horen, vooral hun oudere nummers. (Schoolband van mijn oude schooltje.) Van Blof vind ik het dan wel weer grappig dat ze een nummer hebben opgenomen bij iemand bij wie ik een maand stage heb gelopen, die mij alles verteld heeft over zijn eigen leven en de Bhutaanse muziek. Ook heb ik nog een keer met hem mogen optreden voor een van de koninginnen van Bhutan. En deze man (Jigme Drukpa) maakt wel weer hele nooie muziek! http://www.umoja.nl/main.php?page=bhutan#id34 ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Weet je wat pas een geniale tekst is? KANKER KANKER KANKER POLIO IN JE BENEN EN LEPRA IN JE LUL KANKER KANKER BOMMEN OP ALMERE OMDAT JE MOEDER DAAR WOONT EN HET SOWIESO EEN KUTSTAD IS KANKER Jullie zijn allemaal negers! |
|
Meltdown is echtwel de stoerste jongen van de hele wereld. Wauw. |
|
Nee, ik ben gewoon in een extreem kazige bui. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Suck my piss |
|
Ik denk dat hij ziek is. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ouwe werk van Bløf is goed te doen, die ouwe drummer vond ik beter. Hier luister ik regelmatig die cd met alle singles. |
|
quote:Nee, alleen Bløf. Da's køt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Afzetten tegen je ouders hiephoi.. Je bent puber? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je suggereert dat ik de enige hier ben die niet van Bløf gediend is? Nee, ik vind het een kutband, alleen dat gegeven vind ik vrij briljant. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Mag ik dan ook ff overgeven hier om die achterlijke zeelandse, vreselijke gereformeerde takkeband. Dit is werkelijk te ziek voor woorden dat er mensen zijn die dat achterlijke stuk muziek willen horen, plus die zanger is ook nog één van de grootste arrogante anale ridders van nederland. Ik durf het bijna niet te vragen, maar gaan jullie ff mee naar bakker motoren voor een proefrit? best kans dat mijn vw dan per ongeluk wat raakt!!!!!! |
|
Wat stoer. Fuck the world and fuck you |
|
Idd..en dat zit in de redactie... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ze nemen ook iedereen maar aan hier. tssss.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: "Up And Down" We have already in the past produced records These records were successful And produced considerable results But the funds have been spent And very well spent And for this reason we're now producing a new, unique record called Up and Down Up and down Up and down And up and down Up and down Up and down Up... and down Up and down Up and down And up and down Up and down Up and down Up and down Up and down And up and down And up and down And up and down And up and down And up and down Up and down Up and down Up and down Up and down Up and down Up and down Up and down Up and down Up and down Up and down etc. Up and down Fucking briljant om met zo'n tekst en zulke muziek zoveel cd's te verkopen, dat is het! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |