|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vindt dat laatste nummer van ze echt schijtslecht. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Umoja is een superplaat, zo veel invloeden, echt te gek! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-02-2007 19:57] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, één van de weinige bands waar mijn vader naar luisterd waar ik echt verdrietig van word. Hij heeft er een cd van in de cd-speler van zijn Volkswagen zitten. quote: Haha, inderdaad. Wacht maar tot ik "Left and Right" uitbreng, ze zullen niet weten wat ze overkomt, daar bij TMF. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 20:04] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 20:05] |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hij bestaat al. That's the way we do it Left and right Keep it moving Up and down How we do it babe Left and right Uh keep it moving Up and down Uh so what'cha doing? Left and right I love it went you do it Up and down Love it went you do it Left and right Keep doing it babe, yeah |
|
Ik zie twee mensen op het strand Vlakbij het water, hand in hand De zon zakt, ze zwijgen van geluk Ik ken haar net, want dat ben jij Ze lacht naar hem, hij lijkt op mij Maar dat kan niet (want) ik maak alles stuk Ik kan die jongen toch nooit zijn Die rust, die liefde, niets voor mij Maar waarom lijkt het dan toch zo vertrouwd? Ik heb je lief zoals je ziet Maar ergens klopt er hier iets niet Ik draag een ring maar 'k heb jou nooit getrouwd Ik ben mezelf niet Of al die jaren nooit geweest Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest Ik ben mezelf niet of nooit geweest Ik ben mezelf niet of nooit geweest Ik zie twee mensen, ze gaan staan Zij draait zich om, we moeten gaan Kijk in haar ogen en zie dezelfde pijn Twee mensen eerder al verbonden Al die verliefdheid, wat een zonde We zij het allebei maar willen het niet zijn Ik ben mezelf niet Of al die jaren nooit geweest Ik ben de schoenmaker bij de verkeerde leest Ik ben mezelf niet of nooit geweest Ik ben mezelf niet of nooit geweest oehoehoehoe, oh laat het de zon zijn (laat het de zon zijn) oh laat het het strand zijn Laat het de zee zijn Laat mij iets doen nu Waardoor je mij nooit meer wilt zien oh Laat het het zout zijn (laat het de zon zijn) Laat het mijn allerdomste fout zijn Maar laat me dit nooit meer vergeten, Nooit meer vergeten Laat me dit nooit meer vergeten bovendien Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest Ik ben mezelf niet of nooit geweest Ik ben mezelf niet of nooit geweest Ik ben mezelf niet of nooit geweest (of al die jaren nooit geweest) Ik ben mezelf niet of nooit geweest (of al die jaren nooit geweest) De schoenmaker bij de verkeerde leest, jezus garistus! Sinterklaas draait zich om in zijn graf. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-02-2007 20:22] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als we dan toch aan de rijmelarij gaan... Te laat voor de kroeg, te vroeg voor de dauw Iedereen in dit dorp slaapt, maar ik ben op weg naar jou De bakker, het schoolplein, er is niks veranderd hier De slagerij en ik aarzel, want om de hoek woon jij En de regen van jaren, valt vannacht op mij neer Lief ik wil opnieuw beginnen en ik durf het maar één keer Ik wil, ik wil, ik wil Een contract bij een notaris, dat het waar is, jij hoort bij mij, ik hoor bij jou Een contract bij een ambtenaar in het openbaar, jij blijft bij mij, ik blijf bij jou Wij samen op het gras, met de maan en een fles wijn De sterren en wij wisten, dat het altijd zo zou zijn Maar toen de herfst viel was ik bang dat jij zou gaan Dus ik ging bij je weg en rende heel ver hier vandaan En pas op de rand van de aarde stond ik stil, ik liep terug naar jou maar ik ben bang dat je me niet meer wil Maar ik wil, ik wil, ik wil Een contract bij een notaris, dat het waar is jij hoort bij mij, ik hoor bij jou Een contract bij een ambtenaar in het openbaar jij blijft bij mij, ik blijf bij jou Hoor bij mij, hou van mij, blijf bij mij Hoor bij mij, hou van mij, blijf bij mij, Hoor bij mij, hou van mij, blijf bij mij, Hoor bij mij, hou Een contract bij een notaris, dat het waar is, jij hoort bij mij, ik hoor bij jou Een contract bij een ambtenaar in het openbaar, jij blijft bij mij, ik blijf bij jou Een contract en ik wil acht kinderen en jij met een prakkie klaar als ik thuiskom en tijgersloffen en veel televisie en vroeg naar bed en een kruimeldief, een contract En ik wil in één adem genoemd worden en samen uitgenodigd worden voor feestjes en ik zal alles voor je doen en heel goed voor je zorgen en thee voor je zetten, een contract En als ik weg ga sluit ik je op in een kamer met alle ramen en deuren op slot zodat alle mooie mannen niet naar je kunnen kijken, een contract En je moet aangelijnd als k je uitlaat in het park en een muilkorfje voor zodat nooit iemand je kan zoenen En ik zou je in een doosje willen doen Hoor bij mij, blijf bij mij, hou van mij “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mja, Boven is als ik die nummers bekijk ook wel een goeie plaat. |
|
En als je de cover bekijkt? Jezus wat is die lelijk zeg. Zondagavond, wat een strop Al me cente benne op Maandagmorgen aan de slag 'k Doe geen mallemoer, ja da-ag [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 20:33] |
|
quote:Ik wort ook een beetje verdrietig van jou. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Who cares about tha koffa? |
|
quote: |
|
ik vind blof echt werkelijk zo vreselijk, bah. en al helemaal die laatste plaat...als ik die beginriedel hoor op de radio zet ik hem uit. driewerf bah! |
|
Kijk, met jou kan ik praten spelfout weggehaald... |
|
maar eigenlijk heb ik dat bij alle nederlandstalige muziek. behalve toppertje, die heerscht |
|
Ok, weten we ook weer dat we het met jou niet over muziek hoeven te hebben [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-02-2007 21:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dat was al wel duidelijk toch |
|
quote: Ik hoop dat je sterft vanacht. |
|
quote: Nee, jij! Met je negatieve vengaboys attitude. Woooo! Woooo woooo! Woooo! Woooo woooo! Woooo! Woooo woooo! Woooo! Woooo woooo! Whoa oh whoa oh Woooo woooo! Whoa oh whoa oh Woooo woooo! Whoa oh whoa oh Woooo woooo! Whoa oh whoa oh “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jø køn øøk tø vør gøøn høør! køekje d'r bij? Suck my piss |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |