|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is geen reactie ingevuld, probeer het opnieuw. |
|
|
|
Boksen vind ik vrij leuk om naar te kijken, maar de K1 vechtsporten zijn echt veel beter nog!! spelfout weggehaald... |
|
Dat is waar, zelf vind ik boksen ook niet erg interessant. Wel raar dat er nog geen topic over K1 is en hierover wel. Bob Sapp Time! http://www.youtube.com/watch?v=KLGWSiJ1bzU [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 22:50] |
|
quote: LOL, who's the boss |
|
Hehe, dat is duidelijk inderdaad! Waar ik wel een groot liefhebber van ben is Foxy Boxing. http://www.youtube.com/watch?v=l0PrKezmYRg |
|
quote:Ja da's gaaf! *en celebrity deathmatch [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-02-2007 22:55] |
|
quote: Ja man, dat probeer ik zo vaak mogelijk te kijken. Maar door m'n ploegendienst kan ik dat slechts eenmaal per drie weken meepikken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik kende het niet nee, ik zag net voor het eerst The Tony Danza Show. Het ziet er ook wel erg old school uit inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-01-2009 16:31] |
|
Nu trouwens een titelgevecht zwaargewichten op eurosport spelfout weggehaald... |
|
quote: Jaja, vroeger toen ik nog jong was he. Toen waren er nog eens series op tv: the a-team, who's the boss, the dukes of hazard hah! |
|
A-Team wordt momenteel weer herhaald. Helaas kan ik alle afleveringen wel dromen spelfout weggehaald... |
|
Dat foxy boxing is echt geweldig zeg, gewoon die scheids een beetje meppen! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Haha, The A-Team en The Dukes Of Hazard heb ik wel veel gezien hoor! Helaas werd Mr. T. worstelaar in plaats van bokser, anders was het wel erg on topic. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 23:14] |
|
quote: Een gast hier uit de buurt had een tijd geleden een hele dvd box van the a-team gekocht...in het duits! omdat ie dat vroeger ook altijd op de duitser keek hehe |
|
quote:met Das Gesicht |
|
quote: Der Gesicht he, het is een man "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en dan zou het "mit den Gesicht" zijn he, 3e naamval of heb ik het weer helemaal mis hehe |
|
Ik heb rocky vanavond in de bios gezien erg ontopic:D |
|
quote: Maar ze heerschen nog steeds..ik heb alle poppen inclu zwarte van nog liggen.. heeeeeee Suckerrrrrrr Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: 3e naamval is correct, maar dat is dan wel dem LAL! Bruce Banner |
|
quote: Peter Earts, Gilbert yvel, Remi Bojanski, Ernesto Hoost. ok ok, nu weer ontopic; Een legende; http://youtube.com/watch?v=f6cFxWgLqHA "I'll fuck you till you love me faggot." [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-03-2007 20:52] Suck my piss |
|
Boksen is Gaaf, Helemaal als je tegenstander je voor het eerst goed raakt, Dan word je lekker opgefokt "Sehnsucht" |
|
Het is toch de bedoeling dat je helemaal niet geraakt wordt en dat je alleen maar klappen uitdeelt. Heb boxen 101 met me vader gedaan, die was in de jaren 50 amateurkampioen boxen. Die heeft me ook veel geleerd, qua dekking en maximale stootkracht te behalen in welke positie je ook staat. Maar heb nog nooit knokkerij gehad. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |