|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: DAAAAAAAAAAAAAMN WOMAN! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Maar dat gaat nooit goedkomen met 2 van die grote mannen op de slaapkamer "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Van dat paalzitten krijg je zo`n schrale aarschhhhhhh... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik doe gewoon Champignonnetje tralalaaaaaa..eunuchen doen niets Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:je kunt ook de gever zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Noop geen aarsch meer voor mij..alleen natte krappe mosseltjes Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ga je naar zeeland? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:scherrup! |
|
quote:zekers! je kan je flink openhalen aan die randjes er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
On topic, slettehoeren! |
|
Niet zo streng, anders komen we niet! (wat wel weer on topic is!) |
|
das gemeen |
|
On topic Nieuwe zanger komt mee daarheen? |
|
Yes.. Hij doet alle shows die we hebben staan al mee, gaandeweg zingt hij meer nummers. Hij heeft nu in 2 keer repeteren al 3 nummers ingestudeerd |
|
Het gaat erg lekker met de band, of niet Snaack? Goed om te horen, erg tof man! Speel ze, misschien dat ik er ook bij ben. Bruce Banner |
|
Ah gezellie Gaat druk worden dan .. |
|
Feessie bouwen! |
|
Ah he bah, dan moet er weer bier gedronken worden enzo .. |
|
En een polonaise natuurlijk Zenial |
|
Zenial onderop! voorop |
|
quote: Godver, wat kut. Hebben wij weer! Bruce Banner |