|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: o_O Wat versta jij onder 'polonaise'? Zenial |
|
Burzy en ik willen sowieso wel bij BRG pitten als dat eventueel mogelijk is en ik denk Rob en Ernst ook wel. en ik heb vernomen dat Roel een voorkeur had om bij Imke of julia te pitten. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ah dus als we allemaal tegelijk bier zuipen is het ook een polionaise? |
|
quote: En ik word weer vergeten Maar het maakt mij niet zoveel uit verder waar ik een bedje op kan blazen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik ben ook al een dagje ouder knul. maar ik denk dat jij net als Roel bij de dames wil pitten. ernst schat ik ook wel zo in, hehehe Fuck the world and fuck you |
|
quote:heej! ik woon niet in zwolle! ik heb een reservering gemaakt bij tjeutje, maar nog geen bevestiging mogen ontvangen helaas er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ah ja das waar sorry Julia. vergeef je me ??? Mwah, BRG had me min of meer al een slaapplek aangeboden en Raymond neemt toch niet veel ruimte in dus... Fuck the world and fuck you |
|
en roel is monogaam! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:tis al bevestigd en aangezien ik hier degene ben die liever kan lachen dan jullie, lig ik niet op de bank of luchtbed er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Je ligt bovenop een groot luchtbed? |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
met lang blond haar? |
|
quote:zit je ergens naar te vissen jantje? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
TEH HORROR "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hey, aan het werk jij! |
|
:giechelz: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:ZOu wel willen, maar heb geen vergunning Overigens heb ik donker haar, just for the records ... |
|
quote:en nu speel ik even blonT: vissen naar info! niet naar.... en indeed ik val meer op blond of is dat politiek incorrect en moet ik eigenlijk zeggen: mij maakt het niet uit hoe iemand eruit ziet als hij maar inhoud heeft en/of wat te vertellen en grappigs is (en bij voorkeur dan wel blond ) er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*Schop* ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lijstje! -FRNK -Oni |
|
Lijstje! -FRNK -Oni -7th Fallen Angel -Snaack -JaneDoe -AngelOfDeath |
|
Lijstje! -FRNK -Oni -7th Fallen Angel -Snaack -JaneDoe -AngelOfDeath -Julia -BRG -Vikingblood -Argus -Dentz er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Lijstje! -FRNK -Oni -7th Fallen Angel -Snaack -JaneDoe -AngelOfDeath -Julia -BRG -Vikingblood -Argus -Dentz -Kurk ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
HATSEFLATS! -FRNK -Oni -7th Fallen Angel -Snaack -JaneDoe -AngelOfDeath -Julia -BRG -Vikingblood -Argus -Dentz -Kurk -Carnagath |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |