![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
bliksem vind ik echt de max om naar te kijken ![]() ![]() en de bewegingen van wolken echt supper mooi ![]() [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 02-02-2002 20:07] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
quote: Ik zie geen foto's. the only pleasure is pain ![]() |
|
als je de locatie in het adres venster zet kun je ze zien. doorlinken lukt niet. ![]() |
|
quote: Nu kan ik ze idd wel zien. Mooie foto's trouwens. the only pleasure is pain ![]() |
|
zat fout met mijn adres, hierboven zijn nog enkele foto's [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 02-02-2002 20:09] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
bliksem heerst ![]() laatste tijd jammer genoeg weinig stormen (best wel vaag als iemand van mijn postuur gewoon zonder te trappen een heuvel op kan komen tijdens die storm van tijdje gelee) My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Echt wel oogverblindende foto's, bliksem is echt wel de max om naar te kijken, ik stond eens voor onze deur, boven ons huis zag ik enkel donkere open hemel, ik zag sterren, dus.., boven de overkant van de straat was was er een enorme onweerswolk die redelijk actief was, prachtige bliksemschigten gezien, de hele avond door. ook bliksem die rond de wolk zat, echt ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het kan volgens mij op zich wel... Ik zag van de week nog een documentaire over tornado jagers. En je zag het tijdens zo'n tornado ook nog flink onweren... dus volgens mij is dit dan wel echt (alhoewel ik ook even zat te denken: "kan dat wel"?) If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Een van mijn favo natuurfenomenen: ![]() "With demon power the sun is broken" [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-02-2002 21:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ja een eclips is echt machtig om naar te kijken, en ook te luisteren naar je omgeving die rondom je tot rust komt, beetje net hetzelfde als een nacht. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
Ik hou van alle vormen van natuurgeweld/verschijnselen. Vreselijk mooi vind ik vulkaanuitbarstingen. En wat ik altijd nog eens van "dichtbij" wil zien is een stevige orkaan. ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Een aankomende stofstorm is ook mooi om te zien het is net of er een muur aan komt. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 18-02-2002 0:26] ![]() |
|
mooie foto serie van het noorder licht http://www.washingtonpost.com/wp-srv/photo/travel/northernlights/index.htm ![]() |
|
quote: MOOI!! wow, dat ding is echt groot, machtig gewoon ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Ik vind satelliet beelden altijd tof om naar te kijken. Hier een link naar beelden van de Meteosat. http://www.nottingham.ac.uk/meteosat/graphif.shtml Heel cool zijn de filmpjes onderaan. ![]() |
|
quote: Holy shit... ![]() ![]() |
|
quote: idd. Ik zou heeeeel snel mijn huis binnenrennen en alle ramen en deuren potdicht doen. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Natuurgeweld : Op de pot gaan zitten schijten tot er schuim uit je gat komt ![]() ![]() |
|
![]() ^ Mount Saint Hellens. ![]() |
|
die asteroide die in 2019 eventueel de aarde raakt.....DAT IS PAS NATUUR GEWELD ![]() |
|
Voor mij blijven tornado's toch nog het meest mooie en het meest coole. Lekker groot, machtig en alles vernietigend ![]() Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
natuurgeweld is mooi maar niet als ik in de buurt ben.. ![]() ...Wat Een Mooie Dag... ![]() |
|
daar kan ik me in vinden ![]() ![]() |
|
quote: jammer?? ![]() strax gaat er nog een zeuren om een vulkaanuitbarsting of aardbeving maatje 8,5 ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |