![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus, dan kom je na 2 maanden graven je Gitaar, Cd's en Oma weer tegen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Voor Tsunami's moet je hier : http://www.prh.noaa.gov/itic/tsunami_waves.htm kijken, er zitten foto's daar in pdf bestanden maar die kan ik niet openen. ![]() |
|
Zandstormpje: http://rsd.gsfc.nasa.gov/pub/goes_scrapbooks/ncep/9905/9905.sandstorm.ani.gif Achung: animated GIF van 20MB ![]() ![]() |
|
WOW! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:laaaad laaaaaad ![]() |
|
Gaaaooooff Zul je inzitten zeg ... ![]() |
|
heersch ![]() ![]() |
|
loading.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
amerika heeft weer tornado-seizoen. kankeren ze dat al hun huizen weg zijn .. DUH gek he .. caravans en houten huizen ... Verbazend dat een land wat pretendeert het grootse/belangrijkste land ter wereld te zijn, niet doorheeft dat mensen die daar wonen niet in slappe huisjes moeten gaan wonen. Er is notabene zelfs een sprookje over ... ![]() |
|
ik verbaas me er ook al jaren over dat die mensen in houten huisjes wonen ![]() is steen niet gevaarlijker als het in een hele hevige tornado komt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nee, stenen huizen kunnen namelijk wle tegen die windsnelheden Reden dat huizen uit elkaar knallen komt door de zuigkracht van de tornado, die trekt de houten onderdelen zo uit elkaar. Betonnen en stenen gebouwen zijn stukken veiliger, vooral voor rondvliegend puin. ![]() |
|
dat vind ik het wel erg raar dat ze geen stenen huizen bouwen ![]() bliksem vind ik erg mooi en ik vind het ook mooi om naar de regen te luisteren met een CDtje op ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Amerikanen he ... Natuurgeweld (harde regen en wind ook) is geweldig ... ![]() |
|
quote:Er is een uitzendig op discovery geweest over dit probleem. Het steen is welliswaar sterker, maar overleeft de puinaanval van een tornado niet en is dus uiteindelijk ongeveer net zo gevaarlijk als een houten huis. Verder is het duurder om elke keer opnieuw een nieuw stenen huis te bouwen dan elke keer opnieuw een houten huis te bouwen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Zoiets dacht ik ook wel. De windkracht is niet zo dodelijk maar het rondvliegende puin maakt het meeste kapot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Heb je de aflevering ook gezien waar ze een houten balk met hoge snelheid op een muur afschoten? Daar bleek dat een bakstenen muur dat ding me gemak tegenhield .... ![]() |
|
toch lijtk het me verstandig een kelder erbij te nemen vanwege de ramen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja, maar dat was toch een speciaal ontworpen muur? of niet? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Voor Amerikaanse begrippen wel ja, dubbele bakstenen muur (spouwmuur) die in Nederland nagenoeg standaard is .. ![]() |
|
quote: In tegenovergestelde richting heb je ze ook met gifgas. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote:Er was gisteren weer een serie op National Geographic. Naast de brokstukken die met enorme snelheid op het huis inbeuken is het 2e gevaar dat wanneer er een raam kapot gaat de druk in het huis veranderd, met als gevolg dat het dak eraf kan waaien en het huis kan instorten. De eerste prioriteit voor de Amerikaanse wetenschappers is dus het toepassen van speciaal ontwikkelde ramen, zodra die goedkoop genoeg zijn voor productie. Zonder stevige ramen moet een huis wel extreem stevig gebouwd zijn om overeind te blijven staan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: de ramen zijn waarschijnlijk ook nog goed te bedekken. en een dak met pannen is niet stevig genoeg maar een dak met matjes(weet de naam niet) was wel stevig genoeg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ken iemand uit Amerika, die een soortement lappen van ijzeren ringetjes gebruikt. Zelfde manier waarop je een malienkolder maakt. En dat hangt ze dus voor de ramen van haar huis. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 21-08-2004 18:08] F*ck hippies ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |