![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor het programma try before you die ben ik op zoek naar black metal contacten in Noorwegen. Het liefst gaan we met een band mee. wie o wie kan mij helpen? Groet Floor Floor.van.der.kemp@bnn.nl ![]() |
|
ik wil wel mee! signature ![]() |
|
floor, sterf. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-02-2007 11:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
ik neem mijn zoontje AMon ook mee ![]() signature ![]() |
|
Welke band je ook meeneemt: laat ze daar! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ik wilde jouw band net meenemen! ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Hub lijkt me de ideale man voor deze klus. ![]() |
|
Of je mailt gewoon een metallabel of een band direct ... ![]() |
|
Lol, ik heb dr Hub zn mail adres al doorgestuurd, dat leek mij ook de beste persoon van hier hiervoor, hehe ![]() |
|
quote: ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Zeer juist. Of hij er zin in heeft is dan weer een tweede ![]() ![]() |
|
quote: Als hij genoeg bier krijgt vast wel ![]() ![]() |
|
quote: very mature ![]() signature ![]() |
|
Laat ze maar naar een concert van Shining(ook al komen ze uit zweden ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Is dat niet die ene die in Iran werd aangezien als hoer, omdat haar hoofddoekje te klein was? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hehe en als het toch Noors moet zijn dan maar die clowns van Carpathian Forest ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: aangerand door die agent, haha grappig was dat ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote:'Kom jij maar even dit gebouw binnen, dan zal ik je wel eens 'beschermen'.' *hihi* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Google images: ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ho3r11 Suck my piss ![]() |
|
HOAX!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |