|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik wil weten of mn vrijverzoek ingewilligd wordt... Je moeder. |
|
quote: Je hebt een hot date op Pinkpop aangevraagt? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: dat moet wel japhe |
|
*niet vergeten kaartje kopen....anders moet japhe alleen * |
|
ja vergeet maar niet nee ----------- Maandag 28 mei: - Smashing Pumpkins - Arctic Monkeys - Scissor Sisters - Wolfmother - 30 Seconds To Mars - The Kooks - The Magic Numbers - Macy Gray Zondag 27 mei: - Snow Patrol - Iggy & the Stooges - Razorlight - Gogol Bordello (GAAF!!) - Amy Winehouse - Maximo Park 26 mei: - Juliette & The Licks - Wir Sind Helden - C-mon & Kypsk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-04-2007 18:25] Je moeder. |
|
quote: Niet aanwezig dus. Hooguit de maandag, ff kijken. |
|
Ik ben wel aanwazig, ga met een man of 20.. |
|
Hmph. Hier ga ik dus NIET bij zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dave Matthews Band Het is de lichtinval ;') |
|
I know! Die wil ik dus echt graag zien. Hmm, misschien dat ik met een dagkaart nog wat kan fixen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
zo, vrijverzoeken ingewilligd, zin an Je moeder. |
|
quote:Wat een ramp hè? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja, dat vind ik erg jammer. Ik wil DMB heel graag zien namelijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Geen hekken + geen kaartje = geen probleem |
|
quote: De tweede variabele is makkelijk geregeld, de eerste.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
festivals zonder fatsoenlijke metal-bands zouden op een metalen-forum gelijk een slotje moeten krijgen. zelfs in de categorie "concerten" zijn er grenzen, toch? |
|
Ha, ze bestaan nog, kortzichtige metalheads Ga toch patches op je spijkerjackie naaien, pislarf. |
|
indrukwekkend! pas maar op dat ik die soa-ster van je niet naai, relnicht! |
|
Als jij mijn ster wilt naaien, wie is hier dan de nicht, nicht? |
|
mooi dat je daar exact 9 minuten over na moest denken... |
|
denk je soms dat ik zo desprate ben dat ik constant zit te F5-en om te zien of jij al op mij gehapt hebt? Gaaf Maarruh, de grap is nu wel voorbij, zullen we het weer over Pinkpop/Drinkpop hebben? Thnx |
|
ik snap hem, als mod. vraag je jezelf ook af waarom het op deze site over pinkflop moet gaan en als daar iemand iets over zegt... dan moet je maar 1 of andere roze standpunt over innemen. en nee, je bent helemaal niet desperate, daarom heb je ook 9 minuten wat anders gedaan. maar je hebt gelijk, laten we het over wat anders hebben i.p.v. te zeuren tegen / over elkaar. pinkpop is het niet waard om discussie over te voeren. ik zeg en ik ga pitten! |
|
HAP HAP HAP Het is de lichtinval ;') |
|
Sheisse, best veel vette bands dit jaar. Jammer dat ik dat weekend mijn verjaardag heb. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |