|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
the kooks wat ik je ruft ja Je moeder. |
|
quote: aaaargh, zó waar |
|
quote:Persies! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Wat speelde deze band overigens met een rare formatie. Een van de drummers was Joey Jordison, wie die andere was weet ik niet. Totaal geen energie zat er in die show. Viel me erg tegen. |
|
quote: Hoorde het, erg laag. Ik hoorde gelukkig ook dat "ze" gepakt zijn Ben nu aan het bijkomen van mijn 1e Pinkpop, en ik denk nu "1 keer nooit meer". Mijn algemene gevoel is dat het een wel heul erg braaf festival is. Desondanks prima naar mijn zin gehad en veel gave dingen gezien! Hoogtepunten: - Juliete and the licks - Gabriel Rios (te vrolijk gewoon.. ideaal muziekje om de zonnige zondag mee te beginnen!) - Iggy, rockende opa! Muzikaal gezien niet mijn ding maar een toffe show - Muse Vond ik de set wel een beetje tam en ik miste Bliss en Muscle Museum verdorie! - Wolfmother (of was het nou Led Zeppelin?) - Smasing Pumpkins (ookal vond ik de set vrij tam en speelden ze veel nieuw, onbekend werk..) Mwoah: - Korn, was een show op de automatische piloot Om te janken: - Within Temptation en alle britpop die ik (helaas) gezien heb |
|
Een vriendin van me is (ongemerkt en niet vrijwillig) gefilmd tijdens het douchen door Giel Beelen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Linkje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, ik vind het nogal 'ongepast'. Bovendien weet ze niet of het uitgezonden word/is. Ze heeft alleen een camera op haar gericht gezien en een presenterende Beelen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
niet ongepast maar schoftig |
|
Had je van dat incident gehoord? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je moet ook kijken naar welke muziek er gespeeld word... Zie jij het ooit voor je dat carnal op pinkPop staat? En de meeste kleinere concertjes komen toch veel toffer over dan een enorm groot festival waar je vanaf 150 meter naar legopoppetjes moet kijken... Zolang ze het maar met plezier doen wat maakt jou het dan uit of ze ervan kunnen leven of niet?! Als je bejaard bent net als iggy moet je niet meer met je rimpelige lichaam met een ontbloot lijf op zo'n festival willen staan... Dan kan je toch ech beter nog iets anders goed kunnen waar je je geld mee verdienen kan. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |