|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
cephallic carnage is gezellig...jammer dat t te ver is... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: de afstand tussen de Gloppe en de opmerking "te ver" is omgekeerd evenredig aan de afstand tussen het linker oor waar ie in gaat en die aan de rechterkant waar ie weer uitgaat. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:weert wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Psssst.. de dag erna staan ze in Dynamo |
|
quote: Te ver Bruce Banner |
|
Collision moet helaas cancellen, nu zal het kleine broertje, Charlie*Adler, in vallen!! |
|
quote: familiebedrijfje? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
haha, nee... ik speel in beide bands en we doen vaker samen shows. |
|
quote: Niet meer dus, ergo aanwezig hier! |
|
DJ Sytse Sound zal na het optreden een speciale grindcore set gaan draaien in de bovenzaal van de Gloppe. |
|
quote:Sure, en een week later ben je er wel zeker |
|
Lijstje: -Skyggesang |
|
Kan niet jammergenoeg. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
- Skyggesang - Ratton - Deathwish - JBassist - blastmaster |
|
- Skyggesang - Ratton - Deathwish - JBassist - blastmaster - Collision-Tammi |
|
Ik ben die met het Moonsorrow - V: Hävitetty-shirt aan |
|
quote: NEEEEEEEEEEE!!!! Kut,geen Collision |
|
- Skyggesang - Ratton - Deathwish - JBassist - blastmaster - Collision-Tammi - Mira Bla |
|
quote: je komt toch wel? |
|
dat mag ik hopen, alsof collision niet meer zal spelen in die regio |
|
Jazekers ga ik,ik ben benieuwd naar alle bands Alleen jammer dat de voorverkoopadressen op een relatieve afstand liggen,ik woon zelf in Emmen namelijk. Dus ik hoop niet dat het uitverkocht is. |
|
In emmen helemaal..zozo maar het is vast niet uitverkocht als je een beetje op tijd bent |
|
jep in Emmen of all places,om naar grun'n heen en weer te rijden voor een kaartje word mij net even te gortig |
|
Kon je niet gewoon even Stichting het podium mailen om te reserveren? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |