|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog niet aan gedacht,ik probeer dat wel ff bedankt voor de tip |
|
*dubbele post* [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 08-05-2007 18:50] |
|
*dubbele post* [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 08-05-2007 18:51] |
|
quote: Uh, er is uberhaupt geen voorverkoop voor dit concert. Reserveren is ook niet nodig, maar indien gewenst kan je mailen naar info@fearsomepromotions.nl |
|
Thats a big 10-4! Bedankt voor de info! |
|
Is hier misschien iemand die na het concert met de auto weer richting Groningen rijdt? De laatste trein is niet te halen en ik zou graag thuis komen Uiteraard betaal ik mee aan de benzine. Reacties: jurjanscheper@gmail.com ( of 06 - 48 10 34 34) |
|
zonde van de matige opkomst, maar ik heb me toch uitstekend kunnen vermaken. dr doom en cephalic waren ook ruig. zelf ook lekker gespeeld. |
|
Ik vond de opkomst inderdaad ook erg tegenvallen... maar complimenten aan de bands Wel fok voor die lui van CC dat de stroom weer uitviel... de drummer vertelde me dat het de 5e keer al was, hehe. |
|
Leuke avond gehad! Minder opkomst dan verwacht maar toch gezellige boel. En weer wat mede ZM-ers "live" leren kennen Foto's morgen online. Ze zijn niet erg bijzonder want het was vrij donker dus veel moeten flitsen. En het Logo van Cephalic achter het podium was fluoricerend en daar viel nauwelijks omheen te schieten... Eigenlijk een dieptepuntje qua reportage dus haha Bla |
|
Het was vedde shit Alleen jammer dat mart z'n gitaar zo extreem ontstemde, maar ja tis niet anders. Cephalic carnage was ook weer behoorlijk strak, en die nieuwe nummers waren live ook suuuuuuper vet |
|
quote: hehe, op jullie site staat nog dat collision heeft gespeeld, dit is dus charlie adler |
|
Bla |
|
Al reeds gezien Vedde foto's mira! En thanks aan wietze en Harry voor de show "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Treinfoto JB..... Bla |
|
Ohja ohja! Anderen staan op de drdoom myspace gepookt mits ok "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gave foto's |
|
quote: Altijd OK, link maar een eind raak hahaha Bla |
|
ruige fotos idd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |