|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Tissermettem? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Denk dat ik er ook ga.... http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Velel plezier allemaal! Ik zit in Duitsland bij deathFeast maar zal er een drinken op Groningen! Bla |
|
Toevallig nog mensen die een plek terug in de auto over hebben tot Zwolle? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Kun je niet met Detonation meerijden? |
|
Nope, anders had ik dit hier natuurlijk niet gepost, hè?! Heb nu laatste optie gemaild, anders wordt 't 'm niet. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Rijbewijs al gehaald? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou sorrie hoor. Er zijn genoeg andere opties, daar overnachten bijvoorbeeld, maar dat heb je vast zelf ook wel allang bedacht.. anders had je dit hier natuurlijk niet gepost hè?! |
|
@ Robert: Nee, volgende week examen @ Mayo: Heb niet echt logeerplekken in Groningen. De enige optie is zelf ergens anders heen. Hotel of hostel vind ik wat te ver gaan. Moet daarnaast de volgende dag ook redelijk bijtijds klaar staan, dus slaap ik sowieso liever thuis [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 05-06-2007 13:23] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Camping. 4,50 per nacht. |
|
quote: Dat had me best leuk geleken als ik die zaterdag niet klaar moest staan voor de jaardag op een boot ergens vanaf Lelystad.. Maar boot vertrekt om 12:00 al, dus moet ruim van te voren de deur uit. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Sja, dan zou je heel vroeg weg moeten.. op zich wel mogelijk maar zit je met je spullen. Volgens mij gaan er vanuit Zwolle verder ook niemand die kant op. |
|
Zijn nog wel mensen die er langs komen. Ik wacht dus even af of ik daar nog bij kan op de terugweg en anders houdt het op. Hopelijk slaag ik volgende week en kan ik na de zomer een auto kopen, ben ik van dit soort gezeur af "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hoop het voor je, eindelijk weer je rijbewijs. |
|
Eindelijk indeed, is inmiddels een hele obsessie geworden hier, dat achterlijke homoseksuele roze kut ding. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*kick* Morgen!!! 1ste band 21.00 uur!!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Kom gewoon lekker naar Groningen.. moet je een slaapplek hebben dat roept één van de bands op het podium wel om een plekkie! is zo geregeld :-) [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 08-06-2007 0:03] |
|
quote: Ja dat heb ik ook wel eens gezien idd. Werkt echt. Ik denk dat ik er vanavond ook wel ben. Nog niet helemaal zeker... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Was weer gezellig She Said Destroy in Black New York |
|
Cypher, leuk maar donders.. wat was het bloedjeheet voor het podium. 37Stabwoundz vond ik qua muziek prima in orde, maar damn.. dat achterlijke gehuppel, gespring en die danspasjes waren toch echt niet modieus! Detonation klonk lekker, helaas was het me nog steeds veel te warm voor een potje haren wapperen. Dus bleef het bij tammetjes toekijken, maar gaaf was het wel. Instill kon ik niet veel van maken, erg chaotisch geluid, volgende keer beter. Jammer dat er niet zoveel lui waren komen opdagen, wel errrrrg gezellig gehad met een boel flauwigheden. Cocktails drinken was een goed idee van Zillah, volgende keer weer en dan meer meeer meeeeeerrr! De camping was overigens ook prima te doen, tent heeft regenbuien overleefd hoeraaaa! Alleen beetje jammer van die kneuzige kerels daar met hun opblaaspopliedje. Oja de Ster is voor herhaling vatbaar, volgende keer Behehehert maar meenemen om te laten zien hoe het WEL moet Oh en Groningen hebben mini naaktslakken, mini haasjes, hertjes en manke, jattende eenden.. awwwww. Grunn heerscht |
|
maw. smoesjes, je wordt gewoon ouder Mayoooo!! |
|
quote: Vertel dat nou niet Ratje! |
|
Leuke avond weer! Cypher -> 2 nummers gezien, niet boeiend. 37stabwoundz -> viel zeer zeker niet tegen, goede presentatie, strak gespeeld. Niet echt mijn muziek, maar zou ze zeker nog wel eens willen zien. Detonation -> Goede band, goede songs, maar het kwam soms een beetje mat over. Geluid was een stuk minder als bij 37stabwoundz. Instil -> Blijft natuurlijk een gave band, maar ik heb ze meerdere malen veel beter zien spelen. Met name de zang is achteruit gegaan. Ik hoop niet dat dat definitief is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |