zillah-morte |
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch... |
|
|
|
Posted 10-06-2007 20:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) |
|
|
quote: Op 10 juni 2007 14:35 schreef MMayo het volgende:
Cypher, leuk maar donders.. wat was het bloedjeheet voor het podium. 37Stabwoundz vond ik qua muziek prima in orde, maar damn.. dat achterlijke gehuppel, gespring en die danspasjes waren toch echt niet modieus! Detonation klonk lekker, helaas was het me nog steeds veel te warm voor een potje haren wapperen. Dus bleef het bij tammetjes toekijken, maar gaaf was het wel. Instill kon ik niet veel van maken, erg chaotisch geluid, volgende keer beter.
Jammer dat er niet zoveel lui waren komen opdagen, wel errrrrg gezellig gehad met een boel flauwigheden. Cocktails drinken was een goed idee van Zillah, volgende keer weer en dan meer meeer meeeeeerrr! De camping was overigens ook prima te doen, tent heeft regenbuien overleefd hoeraaaa! Alleen beetje jammer van die kneuzige kerels daar met hun opblaaspopliedje.
Oja de Ster is voor herhaling vatbaar, volgende keer Behehehert maar meenemen om te laten zien hoe het WEL moet
Oh en Groningen hebben mini naaktslakken, mini haasjes, hertjes en manke, jattende eenden.. awwwww. Grunn heerscht
Mooi daar he?
Laat maar weten als je weer in Grunn bent, dan zie ik of ik weer naar de cocktailbar kan komen hoor :p Was pas om 7 uur uit de stad weg.
Gezellie feestje in de Vera. Zo jammer dat ik Cypher gemist heb.
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.
|