![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee,nee,nee Ik zal niet direct aankomen met de stones maar mag ik even zeggen The Kinks ,The Who, The Animals, The Yardbirds O, dat bedoel ik... ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
Herman van de bakker ![]() |
|
Ik kan het eerste album van Bloc Party wel waarderen, weet niet of dat ook specifiek onder britpop valt, enfin.. hun 2e album is vrij waardeloos geworden helaas. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Leuke bands allemaal, maar geen Britpop. Net als The Beatles. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-02-2007 20:03] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Da's waar maar ik moest ff tegengas geven hehe ![]() Oja, The Verve ![]() ![]() Die waren goed. Ook VOOR Bittersweet symphony... Herman van de bakker ![]() |
|
quote: één woord: afgezaagd. Voor de rest kan ik Blur wel smaken, Oasis moet ik niet van weten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik kan al die Britpop geen minuut aanhoren, alles is zo arrogant overdreven not interested ... saai tot de oneindige macht ,,, ![]() |
|
Het is wel leuke muziek, alleen ik moet er niet te lang achter elkaar naar luisteren. Mijn favoriet: Arctic Monkeys, verder zijn idd Oasis, Blur, Kaiser Chiefs en Franz Ferdinant wel aardig. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Hehe, je had de " ![]() Eigenlijk kan ik qua britpop alleen Blur en Muse (valt dat nog onder britpop eigenlijk?) waarderen, alle andere namen die me te binnen schieten doen me niet echt iets. ![]() |
|
quote: Da's dan toch best jammer hoor. Blur is idd echte britpop maar muzikaal bijv. lang niet zo aantrekkelijk als bijv. de Stone Roses. Oftewel, er zit nog flink verschil in het een en ander. Van Muse vind ik de muziek top maar als hij begint te zingen haak ik af. O man dat gejodel. ![]() Tja en Britpop staat volgens mij gewoon voor Populaire Britse muziek dus in hun tijd waren de Beatles en the Stones toch eigenlijk ook britpop. Herman van de bakker ![]() |
|
Britpop is in the ear of the beholder ![]() Stone Roses ken ik alleen van naam... Even pandora aanslingeren. ![]() |
|
Britpop is de naam van een muziekstroming, beginnende in de jaren 90, die gevormd wordt door een aantal Britse muzikanten die terugvallen op hun helden uit de jaren zestig, met name The Beatles, The Who en The Small Faces. http://nl.wikipedia.org/wiki/Britpop “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
O ja, Kula Shaker. Die hadden ook wel gave nummers. Niet te veel happen btw ![]() ![]() |
|
The Killers. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
2 supercoole Britse bands van dit moment: Bromheads Jacket The Long Blondes We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
quote: Ik hap... Ik heb ze live gezien in Paradiso en 't swingde de pan uit. Ach, we zaten toendertijd ook in zo'n India-trip btw. Die nieuwe van snowpatrol vind ik een vet heerschend nummer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 09-03-2007 21:16] Herman van de bakker ![]() |
|
quote: Helaas hebben ze veel latent om dit te verbergen. Momenteel lijkt de trent om alles van elkaar te kopieeren. Laten we: de kledingadviseur van Madness Allemaal de zelfde drummer gebruiken zeikerig zingen alsof het niet interreseerd slecht gebit ondervoed 1 studio Gebruiken! Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: ![]() + slecht kapsel, vast door de turk op de hoek gedaan. ![]() |
|
quote: Dan ben je wel heel erg metal, om dat belangrijk te vinden. Gebruik je veel conditioner? ![]() |
|
Laten we eerlijk wezen, gezien sommige metalkapsels in het verleden (en ik hoef vast geen namen te noemen) lijkt het me beter geen muziekstijl af te rekenen op de haardracht van de uitvoerders... ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Je bent aardig op weg denk ik. Overigens is Britpop niet op alles van toepassing maar goed. Verder nog, als je het niet kent: -Blur -Suede -Inspiral Carpets -The Smiths -Morrissey -Pulp -Supergrass -The Twang of anders postpunk eind jaren zeventig? -Magazine -Joy Division -The Fall -PIL -New Order hangt er wel mee samen allemaal, even als: -Echo and the bunnymen -Comsat Angels -oude Simple Minds -Water Boys etc ![]() |
|
quote:Jaaa, eigenlijk mag Travis niet ontbreken in dit rijtje ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
bitpop is eigenlijk nog veel leuker ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |