|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 19 april spelen i.s.m. Fortarock de volgende bands in Doornroosje te Nijmegen: BORN FROM PAIN [ www.bornfrompain.com ] + BLIND SIGHT [ www.blindsight.nl ] + GILO [ www.gilo.nl ] Zaal open: 20:00 Aanvang: 20:30 Entree: € 9,- Info: www.doornroosje.nl & www.fortarock.nl Ik ben in ieder geval zeker aanwezig |
|
ik zeker weten niet Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik in ieder geval wel |
|
Ik ben er misschien wel bij! Born from pain wil ik graag zien! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: BFP was als support van Napalm Death erg indrukwekkend, een stuk beter dan in het voorprogramma van Soulfly. Grote kans dat ik nu Born From Pain niet helemaal kan zien (moet nog terug naar Wageningen), maar Blind Sight is sowieso al de moeite waard |
|
quote: Ik moet ook naar wageningen... Het is de lichtinval ;') |
|
Weet ik edit: Zoiets zou mooi zijn: Gilo 20.30 - 21.00 Blind Sight 21.15 - 21.45 Born From Pain 22.00 - 23.00 Laatste fatsoenlijke verbinding naar Wageningen: 23.17 de trein vanaf Nijmegen Heyendaal. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 28-02-2007 14:27] |
|
quote: weet ik veel, het was meer een hint van kom op msn Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: uhh, wageninger? ken ik jou dan? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Naar moet toch eerst nog met de bus een stukje?! Het is de lichtinval ;') |
|
Lopen vanaf Doornroosje naar Heyendaal is 9 minuten volgens de reisplanner. Je kunt ongetwijfeld ook wel een bus naar station Nijmegen nemen, maar die geeft 'ie (bij mij in ieder geval) niet. |
|
mm ja nu nog mensen vinden om mee te gaan, heb geen zin om alleen te gaan. Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben er toch? |
|
quote: Add mij dan maar eens heel lief op msn Het is de lichtinval ;') |
|
quote: misschien ga ik wel, vieren we gelijk m'n verjaardag wil ik wel cadeautjes Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ga zoiezo, maar Blind Sight mag van mij wel wat langer dan een half uur . Hagal je mag ook wel bij mij tukken hoor . |
|
quote: Aai over je bol kan je krijgen! |
|
quote: Van mij ook, maar ik denk niet dat ze veel langer dan 30 à 40 minuten spelen. |
|
quote: add add add Het is de lichtinval ;') |
|
quote: knal tussen je benen kun je krijgen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Done, maar niet met het adres dat in m'n profiel staat . @ Hagal; that's a date |
|
Hagal, ga maar mee, ik sta op de gastenlijst dus delen we de entree, en dan blijf maar bij mij slapen . Vanuit hier naar je school gaat sneller [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 28-02-2007 14:39] |
|
quote: He trol en ik dan?? Mag ik zeker alleen naar huis kruipen? Het is de lichtinval ;') |
|
je wilt wel graag dat ik blijf slapen of niet? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Nou als je lief kijkt is er misschien wat te regelen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |